Avatar billede kas90 Nybegynder
24. december 2004 - 14:53 Der er 14 kommentarer

Mit wc3 går ned

Idag fik jeg wc3 reign of chaos,jeg fik det installet men efter da jeg skulle spille gik den ned, jeg kan se forfilmen men efter den går den ned! Også hvis jeg bare går videre fra forfilmen!

Men inde hos min bror virker det fint med samme cd!

Min pc er bedre ens hans og alt på min pc er opdateret!

Hvorfor går den ikke videre ?
Avatar billede playmman Nybegynder
24. december 2004 - 14:59 #1
Samme cd... hmmm.. er det lovligt? :)

Har du skiftet dit grafikkort for nylig? Eller har du installeret to drivere?

mvh. playmman
Avatar billede patrion Nybegynder
24. december 2004 - 15:05 #2
Samme cd... hmmm.. er det lovligt? :)vel kun for at teste....
Nå hej.
Har du bøvl med andre spil?
Tjekket om der er en update til dit spil?
Avatar billede kas90 Nybegynder
24. december 2004 - 15:15 #3
Vi fik det til deling, og kun 1 af os kan jo bruge det samtidig! men nej cs og andre spil køre fint og har updateret det... Men har lige hentet demoen af det samme som jeg har, den virker fint.. :?
Avatar billede patrion Nybegynder
24. december 2004 - 15:22 #4
Hej igen.
Forklar hvordan det går ned.
Fortæl om dit hardware.
Har du tjekket på update på spillet.
Hvad med direktx
Svar på alle ,nemmer for mig:=)
Avatar billede kas90 Nybegynder
24. december 2004 - 15:33 #5
Den går ud i en slags "pink" farve i 1 sec hvorefter man kan se skærmen ude i windows bliver meget stor, så inden mit skrivebord bliver normalt igen kan man nå at se ikonet nede i proces linjen i 1 sec før det lukker ned.

2.6 ghz athlon

geforce 5500 256 ram

Directx 9.0c

Ville prøve at installere 8.1 af directx men hvis 9.0c ikke virker så burde demoen heller ikke =/ og jeg kan jo også se forfilmen!
Avatar billede patrion Nybegynder
24. december 2004 - 15:36 #6
Hej
Kender ikke spillet.Men kan du ændre opløsning og skærmfrekvens i det?
Prøv at lege lidt med disse.
Avatar billede kas90 Nybegynder
24. december 2004 - 15:39 #7
Kan ikke, options er inde i spillet hvor jeg ikke kan komme ind =/
Avatar billede patrion Nybegynder
24. december 2004 - 15:42 #8
Ja det er smart.Må slutte nu ,men hvis ikke andre tager over fanger jeg dig igen.Problemet bliver løst.God jul du.
Avatar billede kas90 Nybegynder
24. december 2004 - 15:43 #9
god jul, ingen har kunne hjælpe mig i et par dage =/ så cya :P
Avatar billede patrion Nybegynder
25. december 2004 - 18:54 #10
Hej igen
Køre din bror med dx 8.1 siden du vil prøve denne?
Der kan være forskeld på demo og fuld i maskinekrav.
Måske du skulle prøve en rep. af xp.
Avatar billede mobius6 Juniormester
25. december 2004 - 19:01 #11
prøv at opdatere med de nyeste patch: (ikke patchede W3's er very buggy)
http://www.softwarepatch.com/games/warcraft3.html
Avatar billede patrion Nybegynder
25. december 2004 - 19:12 #12
Jeg har jo spurgt til patch.
Avatar billede mobius6 Juniormester
25. december 2004 - 19:53 #13
well well, beklager.
Avatar billede patrion Nybegynder
05. januar 2005 - 17:09 #14
Tilfreds?