Avatar billede dyveke Nybegynder
24. december 2004 - 14:28 Der er 10 kommentarer

drinver til en bærbar netværkscontroller

er der nogle der kan hjælpe lille mig jeg har en bærbar hved

naven mybook

jeg har brug for en driver til mit

netværkscontroller!!!!

er der nogle der kan hjælpe mig
Avatar billede freehelp Praktikant
24. december 2004 - 17:01 #1
Avatar billede tp_rush Nybegynder
24. december 2004 - 18:40 #2
Hvilkem model er det..
Avatar billede halifax Nybegynder
25. december 2004 - 01:52 #3
Nok en god ide at prøve at hente driveren fra producentens site.

Begynd med at hente og installere Everest Home Edition (gratis) som kan give en masse info om pc'ens hardware m.m. - forhåbentig også om dit netværkskort, navn, mærke, model, what ever - så du kan kmme videre derfra. Everest Home her
http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1
Avatar billede halifax Nybegynder
25. december 2004 - 01:54 #4
Btw. - har du ikke en cd-rom med drivere osv. til din Mybook? Hvis ja, har du sikkert allerede driveren der.
Avatar billede freehelp Praktikant
27. december 2004 - 18:50 #5
Du kan ikke bruge lavalys til laptop!
Avatar billede tp_rush Nybegynder
28. december 2004 - 00:01 #6
find programmet aida32 mener det kan vise det nøjagtige navn..
Avatar billede halifax Nybegynder
28. december 2004 - 01:28 #7
freehelp - Det var pokkers. Har lige i går kørt Everest v 1.51 fra Lavalys på en Asus M6Ne laptop. Huur hænger det sammen?  :)

tp_rush - Du er bagud. Aida32 er sovet ind på de evige bitmarker. Everest Home er det fortsættende program. Se www.aida32.hu
Avatar billede freehelp Praktikant
28. december 2004 - 15:30 #8
Ups - det jeg mener at du ikke kan se temp på laptop med programmet.
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 21:54 #9
Avatar billede jmc Nybegynder
19. august 2007 - 21:22 #10