Avatar billede jankovich Nybegynder
24. december 2004 - 13:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Warcraft III opdatering

Har lige fundet mit War III spil frem, og ville så spille lidt over battlenet .. 1 er at jeg ikke kan opdatere gennem battlenet, men efter at jeg så har opdateret spillet manuelt så kan jjeg fandeme heller ikke komme ind på battlenet! Nogen der har en forklaring? Og evt. en lille hjælp her? :)

På forhånd tak!
Avatar billede htmlkongen Novice
24. december 2004 - 16:05 #1
Hvad siger den evt når det er? Kan ikke connecte... Eller? - Ellers god jul :P
Avatar billede jankovich Nybegynder
24. december 2004 - 18:27 #2
Ja noget i den stil :) Og i lige måde da!!
Avatar billede lygtefisken Nybegynder
25. december 2004 - 15:44 #3
Jeg ved ikke om det kun virker til Diablo 2!

Gå ind i kør, Skriv så "regedit".
Tryk på plusset foran HKEY_CURRENT_USER, så på plusset foran SOFTWARE, så se om der er en mappe der hedder Battle-net. Hvis der er, slet den mappe.
Så tilbage ved starten af "regedit".
Plusset foran HKEY_LOCAL_MACHINE, så plusset foran SOFTWARE, så se om der er en mappe der hedder battle-net. Hvis der er, slet den mappe.

Håber det kan bruges
//Lygtefisken
Avatar billede jankovich Nybegynder
27. december 2004 - 17:32 #4
Desværre .. Det hjalp heller ikke! Men ellers tak for at forsøge at hjælpe? :)
Avatar billede jankovich Nybegynder
28. december 2004 - 20:56 #5
Ingen der kan hjælpe?
Avatar billede jankovich Nybegynder
13. januar 2005 - 17:31 #6
fhj