Avatar billede splitbus Nybegynder
23. december 2004 - 21:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan periodisk ikke hente post

Periodisk fås denne fejlmelding :

"Du kunne ikke logge på postserveren. Brugernavnet eller adgangskoden er ikke gyldig. Serversvar : '-ERR mail storage services unavailable, wait a few minutes and try again.'. (Konto : "Pia" , POP3-server : "pop3.mail.dk", fejlnr. : 0x800ccc92)."

Det er langt fra hver gang der fås dette svar. De fleste gange kan der sagtens hentes post
Avatar billede thegoldendeamon Nybegynder
23. december 2004 - 21:56 #1
Det er faktisk ikke et problem du lige kan gøre noget ved... Det skyldes nemlig at TDC's server er overbelastet... Denne fejlmedd. kommer ikke fordi du har indtastet et forkert pass/user eller fordi du logger på en forkert server, men faktisk fordi... Som der står i medd... At serveren du prøver at logge på er "overbelastet" den eneste løsning på dette er faktisk at vente lidt og så prøve igen... Som regl er det fordi der hos TDC arbejdes med "Peek-times" altså tider hvor der er mange som henter post... Det er et stigende problem efter, at så mange mennesker har fået ADSL, så de fleste har deres computer til, at stå tændt og bare hente post ofte...

Et muligt løsningsforslag er at ændre tiden der skal gå før Outlook tror det er en fejl, men dette vil ikke løse problemet, bare give serveren flere forsøg til at behandle din request...
Avatar billede splitbus Nybegynder
23. december 2004 - 22:01 #2
Jeg tænkte det nok
Tusinf TAK for hjælpen

God Jul
Avatar billede thegoldendeamon Nybegynder
23. december 2004 - 22:07 #3
Det var så lidt... Og Glædelig jul til dig også... ;)