Avatar billede playmman Nybegynder
23. december 2004 - 12:33 Der er 3 kommentarer

Radeon 9800 Pro viser streger.

Vær hilset!

Mit grafikkort har ikke været i brug i lang tid. Da jeg nu satte det i en ny computer skete følgende:
  Skumle streger på skærmen, med det samme skærmen tændes.

Det er ikke skærmen eller bundkortet der er problemet. Jeg HAR testet :)

Jeg har kigget på kortet efter diverse afbrændinger eller lignendem, og her er der ingen problemer.

Noget der har prøvet noget lignende? Og hvis så hvad var løsningen?

mvh. playmman
Avatar billede sup3rbuck Nybegynder
23. december 2004 - 17:01 #1
har selv lidt problemer med 9800pro (kalder det snart 9800PROblemkort)
men ikke noget med streger på skærm, starter bios op eller kokser den før bios ?
Avatar billede playmman Nybegynder
23. december 2004 - 19:33 #2
sup3rbuck:
så snart skærmen bliver tændt.

Jeg har selv aldrig prøvet noget lignende. Et kort burde vel ikke gå i stykker af ikke at blive brugt?

mvh. playmmman
Avatar billede tp_rush Nybegynder
24. december 2004 - 18:55 #3
flere af mine kammerater havde samme problem...
Det var deres GFX der var brændt af..