Avatar billede dtlje Nybegynder
23. december 2004 - 09:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at få en Kiss DP1504 på trådløs netværk

hej
Jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig.
Jeg har en 2 M/bit linje fra Cibercity og har en Linksys WAP54G Access point på. Den stationærer har et linksys Wireless-G PCI Adapter WMP54G og jeg har også en bærbar som også kører trådløs og det kører fint. Men jeg har købt en Kiss DVD DP 1504 med 40 GB HD og med den kan man smide et PCMCIA Card i. Så jeg har købt et Linksys Wireless-G Notebook Adapter WPC54G. Men jeg kan ikke finde det på mit netværk. Så mit spørgsmål om der er nogen som har fået sin Kiss på eller er der nogen som kan hjælpe mig ?? Jeg må indrømme at jeg absolut ikke er en haj til det. Alle computerne kører med XP professionel.
Avatar billede kenp Novice
23. december 2004 - 14:25 #1
du har indstalleret pclink som du skal på din stationær computer? og sat din kiss op med rigtig kode mv. til dit netværk.
Avatar billede dtlje Nybegynder
23. december 2004 - 15:02 #2
ja det er jeg helt med på kenp med Pclink men er ikke lige sikker på med den rigtig kode til netværket !!! kan du hjælpe med det tak.
Avatar billede kenp Novice
23. december 2004 - 16:00 #3
Hvis du køre med WEP eller WPA kryptering på dit netværk så skal det jo også tastes ind i din kiss (men mener slet ikke den understøtter krypterin gpå trådløst netværk) men også hvis du har skjult dit SSID eller bruger Mac-filtrering så skal det jo også ordnes.
Avatar billede dtlje Nybegynder
23. december 2004 - 16:07 #4
ok skal jeg så forstå at jeg slet ikke kan smide den på trådløs netværk når man kører kryptering - for det gør jeg nemlig.
Avatar billede kenp Novice
23. december 2004 - 16:09 #5
Ja jeg mener ikke at den understøtter det.

men så kan du gøre dit netværk "usikkert" også nøjes med mac-filtrering og med at skjule dit SSID.
Avatar billede dtlje Nybegynder
28. december 2004 - 10:05 #6
ok men jeg kører ellers som sagt med kryptering på den bærbare og den stationærer. Men jeg tager lige fat i Kiss og hører dem af hvad muligheder der er og så giver jeg dig lige besked på hvad de siger.
Avatar billede kenp Novice
01. september 2011 - 21:30 #7
Det tog dig så lige 7 år ;)