Avatar billede -kris- Praktikant
22. december 2004 - 12:01 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

giv mig inspiration til cv-side

Hej,

Jeg vil lave en hjemmeside om mig selv til brug for jobsøgning. Der skal være forskellig information om min uddannelsesbaggrund, erhvervserfaring, kompetencer, fritidsinteresser mv.
Jeg mangler inspiration til en flot, stilrent, enkelt stil, hvor der vises en vis profesionalisme udi web-design/programmering;-))

Er der nogen der har eller kender lignende sider, som jeg kan lade mig inspirere af, så smid et link.
10-20 points gives pr. relevant link.

Mange hilsner
Kristina
Avatar billede got-it Nybegynder
22. december 2004 - 13:02 #1
Nu vil jeg være rigtig selvglad og kalde mit eget site stilrent :D
  -  www.got-it.org

ellers:
http://www.professioni.net/
http://www.thanea.com/ars/

Begge sider er i flash, og det er så en smagssag om man kan lide dem.. Men hvis de var lavet i html, ville de jo stadig have samme indbydende design (:

Held og lykke med det.
Avatar billede mjl Nybegynder
22. december 2004 - 17:40 #2
Avatar billede mjl Nybegynder
22. december 2004 - 17:42 #3
Avatar billede got-it Nybegynder
22. december 2004 - 18:19 #4
mjl ? :o  ...  syntes jeg? (:
Avatar billede tbraestrup Nybegynder
22. december 2004 - 19:29 #5
Hej -kris-

Jeg tjekker altid gerne www.cwd.dk for inspiration. Lidt nede på siden kan du vælge forskellige kategorier alt afhængig af hvad du søger. (Eks. Business Style, Clean and Simpel, Personal osv.) Der kan du nok hente en del inspiration :D

TBraestrup
www.braestrup.nyka.dk
tbraestrup@hotmail.com
Avatar billede mjl Nybegynder
22. december 2004 - 20:31 #6
[TBraestrup] jeg tror ikke det er tilladt, at ha' den "afsender" i bunden af i dine kommetarer - tjek evt. reglerne for Eksperten!

2.6 gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur.
Avatar billede mjl Nybegynder
22. december 2004 - 20:31 #7
kommetarer = kommentarer
Avatar billede tbraestrup Nybegynder
22. december 2004 - 20:33 #8
orv, det vidste jeg ik. Jeg er ny... det kan vel fjernes på en måde?
Avatar billede mjl Nybegynder
22. december 2004 - 20:34 #9
I din brugerprofil - formodentligt... :o)
Avatar billede b_ball Nybegynder
25. december 2004 - 12:08 #10
got-it jeg mener ikke din side er stilren... Jeg syntes den er rodet... Men hvad det er vel bare min mening.

Jeg syntes derimod min side er det ;-)
www.n-design.dk/oso
Avatar billede -kris- Praktikant
26. december 2004 - 22:43 #11
Tak for input, der var god inspiration af hente, så jeg er godt igang med min side nu:-)
b_ball og tbraestrup vil i ikke også lige smide svar? Så skal jeg fordele nogle points:-)