Avatar billede silickon.dk Nybegynder
20. december 2004 - 20:35 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Lave backup af kontaktpersoner.

Hey.

Jeg skal snart have formateret min computer, men først skal der laves backup af de forskellige ting.
Jeg har Microsoft Outlook 2003, og har en masse kontaktpersoner liggende inde i programmet.

Hvordan laver man backup af de kontaktpersoner???
Avatar billede arlet Juniormester
20. december 2004 - 20:36 #1
Avatar billede arlet Juniormester
20. december 2004 - 20:38 #2
Det er guiden for 2002

Se om det ikke også virker for 2003.
Avatar billede jacobschmidt Nybegynder
20. december 2004 - 20:41 #3
gem din .pst fil der ligger alle oplysninger - har du noget outlook express er .wab filen.

mvh Jacob
http://www.eze.dk
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
20. december 2004 - 20:46 #4
Hmm det kan jeg ikke få til at fungere...
Er der ikke bare en enkelt fil på computeren man kan søge efter og kopiere?
Avatar billede ferdinand.k Mester
20. december 2004 - 20:48 #5
jo, søg efter filer med typen *.pst
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
20. december 2004 - 20:53 #6
Hmm... jamen når jeg søger hele min harddisk igennem finder den ingen .pst filtyper
Avatar billede arlet Juniormester
20. december 2004 - 20:57 #7
Har du været i søg ->avanceret og markeret søg i skjulte filer og mapper??
Avatar billede arlet Juniormester
20. december 2004 - 20:58 #8
jacobschmidt -> Eksperten er ikke en reklamesøjle, så drop dine reklamer...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. december 2004 - 21:25 #9
Findes som DEFAULT ved
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst

PS: Det er en skjult mappe/fil
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Men http://www.arlet.dk/backupoutlook.htm burde da virke...
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
20. december 2004 - 22:11 #10
Tak.. nu har jeg fundet den.
Er det alt der ligger i den fil? Altså også ens mails?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. december 2004 - 22:28 #11
Ja - Filen er vel 'småstor' ? - afhængig af din mailbox størrelse selvfølgelig...

Men prøv alligvel denne fra arlet...
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
20. december 2004 - 22:33 #12
Okay tak for det.. filen fylder 3 MB. når jeg har slettet alle mine mails.
Men vil du ikke smide et svar majsmarken? Så får dig og arlet lige points
Avatar billede hcma Novice
20. december 2004 - 22:34 #13
ja - det hele ligger i den. Tag kopi af den og læg den evt. ned på en anden partition.
Når du så har formateret og geninstalleret det drev som styresystem og outlook2003 skal ligge på, sletter du den nye Outlook.pst-fil. Genstartet pc'en, åbner Outlook2003 og så får du besked om at den ikke kan finde filen, men du får mulighed for at pege på en anden placering; peg så på den den anden partition  hvor din gamle back-up ligger og så kører det bare der-u'-a'. Næste gang du skal have formateret bøver du så ikke at lave back-up ag outlook2003, da den jo ligger uberørt på anden partition.
Avatar billede hcma Novice
20. december 2004 - 22:34 #14
bøver = forkortelse for behøver
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. december 2004 - 22:41 #15
Og den sidste smarte detalje fra <catbody>.
PS: Hvis du nu eksempelvis brænder den på CD og bagefter copy til "et eller andet sted" skal du huske at fraklikke "Skrivebeskyttet" på filen...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. december 2004 - 22:42 #16
Avatar billede hcma Novice
20. december 2004 - 22:44 #17
majsmarken >>  godt du skrev det om brændt cd (glemmer jeg altid ;o)
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
20. december 2004 - 22:47 #18
Mange tak for hjælpen, det var sgu godt endelig at vide hvordan man laver det backup :)