Avatar billede uprising Nybegynder
20. december 2004 - 15:36 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

vurder min site please.

Jeg har lavet denne meget primitive hjemmeside i ren html.
Det er mit første forsøg på at lave en hjemmeside.
Men bring it on anyway.

Hvad kan jeg gøre bedre?

www.sarva.1go.dk
Avatar billede nicholas- Nybegynder
20. december 2004 - 15:43 #1
Der er ikk så meget på den.. hvad med at lave en menu til at starte med?
Avatar billede keplerdreng Nybegynder
20. december 2004 - 15:47 #2
mit umiddelbare forslag er få sat lidt struktur på din side, kig på lidt tabeller ;) og så eller bare prøv dig frem
Avatar billede googolplex Novice
20. december 2004 - 15:53 #3
På en 13-skala vil jeg give den 03. Der mangler:

Indhold
Struktur
Design
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2004 - 15:56 #4
det minder mig om da jeg begyndte at lave hjemmeside... det er godt at du er kommet gang med at lære noget..  kig på noget iframes, og evt. styrk dig i html og evt begynd. på noget Css fra www.html.dk ...  lave et billed som top banner.. evt bruge photoshop eller lign. programmer.. jeg startede med at bruge MS paint
Avatar billede doggy82 Praktikant
20. december 2004 - 16:00 #5
Jeg synes faktisk det er en god start. Dejligt simpelt. Ikke alt muligt latterligt Photoshop-interface-hitech-pis :)
Avatar billede kalp Novice
20. december 2004 - 16:19 #6
det er nok rettere en html side frem for en hjemmeside... men synes ikke rigtig den kan vurderes som en hjemmeside...

man ville nok klikke sig væk ret hurtigt med mindre man kender personen på billedet
Avatar billede doggy82 Praktikant
20. december 2004 - 16:39 #7
hmm en hjemmeside er vel en hjemmeside - om der er grafik eller ej.
www.brucemau.com er da også en hjemmeside. Og så endda for en af de største nulevende designere.
Avatar billede kalp Novice
20. december 2004 - 16:56 #8
hmm... det ligner da også en hjemmeside... den har en masse undersites
Avatar billede doggy82 Praktikant
20. december 2004 - 17:07 #9
hva med den her www.lassefernov.dk - den har ingen undersites
Avatar billede doggy82 Praktikant
20. december 2004 - 17:13 #10
:D det jeg prøver at sige er bare at hvad som helst kan være en hjemmeside. Det er da dumt at begynde at sætte begrænsninger og regler for det - så kommer man jo ret langt :)
Men jeg er da enig i at der ikke er meget at vurdere. Også derfor at jeg blot siger at det er en god start.
Avatar billede doggy82 Praktikant
20. december 2004 - 17:15 #11
så kommer man jo IKKE ret langt, sku' der selvfølgelig stå :)
Avatar billede uprising Nybegynder
20. december 2004 - 21:49 #12
Menu er på vej...
Avatar billede mortenhh Nybegynder
26. december 2004 - 13:04 #13
Udemærket side !.. Men skal pol og dr news ikke være mere samlet ? og de bannere nede i bunden skal ikke være " trukket " så stopr op.. ! men ellers en udemærket side ;)