Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 23:26 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Intro i html

Jeg har en intro i flash,.. men problemet er at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive i html, for at indsætte den i min html kode, introen hedder intro.swf
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 23:28 #1
Nogen som kan hjælpe mig+
Avatar billede karstein Nybegynder
16. marts 2001 - 23:30 #2
<object classid=\"clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000\" codebase=\"http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=4,0,2,0\" width=\"\" height=\"\">
  <param name=movie value=\"intro.swf\">
  <param name=quality value=high>
  <embed src=\"intro.swf\" quality=high pluginspage=\"http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash\" type=\"application/x-shockwave-flash\" width=\"\" height=\"\">
  </embed>
</object>
Avatar billede karstein Nybegynder
16. marts 2001 - 23:31 #3
Er det meningen at man ikke skal have point ??

husk at tilføje dine egne værdier til width og height!!!

-Karstein.dk
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 23:31 #4
karstein => Tak for hjælpen :)
Avatar billede karstein Nybegynder
16. marts 2001 - 23:32 #5
Jicki.....måske lidt svinet at du ikke deler ud af dine 1453 pt....!
Avatar billede osku Nybegynder
16. marts 2001 - 23:34 #6
Du vælger at publishere din movie. Derefter åbner du den html fil som flash har lavet, og sikkert har samme navn som din movie, \"intro.html\".
Åben i din browser, for at se den, eller i notepad e.lign. for at kopiere html\'en der skal bruges, over i et andet html-dokument. alt mellem <object> og </object>
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 23:34 #7
karstein => Det var et MEGET let spm, kunne faktisk bare nakke det fra en anden hjemmeside, men det gad jeg ikke til. Derfor
Avatar billede karstein Nybegynder
16. marts 2001 - 23:37 #8
Jaja... jeg bærer ikke nag!

Ville bare gøre opmærksom på konceptet bag Eksperten.dk
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 23:38 #9
karstein - Koden virker ikke...
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 23:43 #10
Den gør ik
Avatar billede osku Nybegynder
16. marts 2001 - 23:47 #11
Jicki-------------------------

Har du ikke publiceret din movie?
Er det flash 3 du sidder med?
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 23:47 #12
Nå.........
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 23:49 #13
osku => Jeg har fået en anden kode.. men ellers tak ;o)