Avatar billede xzxzx Nybegynder
16. marts 2001 - 22:55 Der er 3 kommentarer og
5 løsninger

Site vurdering

Kom med en Site vurdering ar:
http://www.netby.net/Havnen/Tunvej/148
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. marts 2001 - 22:58 #1
1) alt alt for mørk
2) ligner noget der var ok da Internettet startede med at komme frem... lidt grafik og design kunne ønskes.
3) Sitet udstråler useriøsitet... Useriøsitet skræmmer besøgende væk og de kommer sjældent igen.

5 @ 13
Avatar billede karstein Nybegynder
16. marts 2001 - 22:59 #2
Ikke direkte noget at klage over, bortset fra at du skal gøre skrifttypen meget mindre...evt. vælge en anden da den er for prængende!
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. marts 2001 - 22:59 #3
Det er _ALT_ for mørkt... måske du burde tænke lidt over farverne en ekstra gang.
Det er svært at se de forskellige menupunkter... og det er ulogisk at dele menuen op, så 50% er i toppen og 50% i bunden.
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
16. marts 2001 - 22:59 #4
Det erfor blåt og teksten er for svær at læse. Nogle afsnit i teksten ville også hjælpe.

Designet er en SMULE klodset, altså for firkantet
Avatar billede microtec Nybegynder
16. marts 2001 - 23:01 #5
1. Teksten er ikke så læsevenlig med den farve/baggrund.

2. For meget tekst på forsiden. Ikke smart at man skal scrolle.

3. Man kan ikke se hyper-linkene i teksten, fordi de hverken er understreget eller har anden farve.

Kan godt lide din ide med en side meg links til programmeringssprog. Der er lidt at arbejde vidre med før siden bliver rigtig god :o)
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
16. marts 2001 - 23:02 #6
6@13
Avatar billede repsac Nybegynder
16. marts 2001 - 23:05 #7
Jeg kunne aldrig finde på at læse teksten. Det er for uklart og flydder for meget sammen selvom det er stort.

Det ville være et absolut fordel at man kan se forskel på almindelig tekst og links. Ellers skal man nærmest fimkæmme siden for links - trAls!

Find et andet sted end netby at hoste dit site. Eksempelvis f2s.com eller whitehat.dk ...

Prøv at gøre dig klart hvad du vil fortælle førstegangs \"seeren\" ... uanset hvad så virker det ikke. Jeg aner faktisk ikke hvad siden handler om, andet end at det vel har noget med forskellige prog.sprog at gøre pga. linkene i toppen ...
Avatar billede repsac Nybegynder
16. marts 2001 - 23:06 #8
Too slow! Jeg hadder det, men jeg håber du kan bruge det ... det er sq da det vigtigste!