Avatar billede muuk Nybegynder
16. marts 2001 - 22:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside

Nu har jeg lavet min egen hjemmeside... MEN... hvor kan jeg få hjemmeside, hvor de understøtter .asp, .php, .mdb, .swf?
Avatar billede xzxzx Nybegynder
16. marts 2001 - 22:58 #1
Du kan næsten være sikker på at det kommer til at koste nået men se, her er en rimelig stor liste med ASP: http://www.activeserverpages.dk/webhoteller/
Avatar billede freeman5 Nybegynder
16. marts 2001 - 22:58 #2
Hej.

Jeg vil bare være med på en lille lytter da de fleste steder ikke understøtter asp !
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 22:59 #3
www.friserverplads.dk - Men man kan ikke logge ind.. Deres login system virker ikke..
www.whitehat.dk
Avatar billede muuk Nybegynder
16. marts 2001 - 23:02 #4
xzxzx >>> JEG skal ikk have et domæne, men et subdomaine...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
16. marts 2001 - 23:03 #5
whitehat understøtter _IKKE_ asp, men prøv www.brinkster.com og www.websamba.com
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 23:09 #6
svar!
Avatar billede karstein Nybegynder
16. marts 2001 - 23:15 #7
Heysa....

Hva med Azeros firesite plus ???

Den har det hele.......!

Here you go!

http://www.azero.dk/?/produkter/firesite/

-Karstein.dk
Avatar billede muuk Nybegynder
16. marts 2001 - 23:17 #8
karstein >>> Som jeg har sagt før.. Jeg skal ikke have et domæne
Avatar billede karstein Nybegynder
16. marts 2001 - 23:20 #9
Ok
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
16. marts 2001 - 23:20 #10
Muuk -> DU kan også godt droppe og få understøttelse af PHP og ASP på samme webhotel, da PHP kører på linux og ASP kører på IIS.
Avatar billede saturnus Nybegynder
20. marts 2001 - 22:13 #11
jeg har lavede en hjemmeside, min første er i flinke og sige jeres mening.husk nu min første

www.whitehat.dk/n_angles