Avatar billede devilfred Nybegynder
19. december 2004 - 12:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

min computer vil ikke logge på

hej allesammen
jeg har en computer jufitsu siemens og har et proplem .
når jeg starter går den ind og spørger hvilken bruger du vil logge på. (har den aldrig gjort før for der er kun en) så trykker jeg så siger den indlæser  dine personlige indstillinger og så logger den af lige efter.
vær sød at hjælp hurtigt for har en stil på den til imorgen og kan ik skrive på den nu.
Devilfred
Avatar billede gak Nybegynder
19. december 2004 - 12:47 #1
Hvilket styresystem?

Prøv at logge ind med brugernavn "administrator" !

Så kommer du nok ind!
Avatar billede gak Nybegynder
19. december 2004 - 12:51 #2
Så skulle du måske derudover  o v e r v e j e  at lukke dine andre spørgsmål, som du har oprettet!
Ellers vil mange folk ikke være så interesserede i at hjælpe dig!
Avatar billede devilfred Nybegynder
19. december 2004 - 13:27 #3
kan ikke logge som administrator den gør det samme. i øvrigt er det home edition så der er ikke en bruger der hedder administrator
Avatar billede tondering Nybegynder
19. december 2004 - 13:38 #4
Har du prøvet at taste <esc> når den spørger om login ?

(nu er jeg altså ikke lige en nørd , men jeg synes at kunne huske at det duede på min gamle pc...)
Avatar billede gak Nybegynder
19. december 2004 - 13:41 #5
tondering
Bestemt et ærligt forsøg værd....:-)

devilfred
Du svarede ikke på "Hvilket styresystem"!
Avatar billede devilfred Nybegynder
19. december 2004 - 14:30 #6
windows xp home edition
Avatar billede devilfred Nybegynder
19. december 2004 - 14:30 #7
det virkede ik når jeg trykker logger den bare af med det samme
Avatar billede joergensenmartin Juniormester
19. december 2004 - 14:32 #8
logger den af eller genstarter den?

Det med at man pludslig skal vælge bruger har jeg også før prøvet. hvis du kommer ind kan det slås af igen.

når du starter op kan du trykke f8 (så vidt jeg husker) så kommer der en menu hvor du kan vælge "fejlsikret tildstand" eller "start med sidste konfikuration den virkede" (eller noget lignende). hvis det er en softwarefejl burde du komme ind så du kan lave en system genoprettelse.

hvis den spørger efter en kode når du logger på, så lad være med at skrive en, bare tryk ok