Avatar billede pana Nybegynder
18. december 2004 - 12:59 Der er 7 kommentarer

Fejl ved indlæsning af operativsystem

Jeg prøver på at installere Windows XP på en computer men efter man har været igennem den blå guide, og den skal ind i windows for at installere resten, skriver den: "Fejl ved indlæsning af operativsystem". Kan I hjælpe mig?
Avatar billede pana Nybegynder
18. december 2004 - 13:03 #1
Har I nogle idéer eller forslag til hvad jeg kan prøve på at gøre?
Avatar billede kontrol Nybegynder
18. december 2004 - 13:12 #2
Hvis systemet er clocket, kan det ofte hjælpe at sætte det til standard.
Avatar billede pana Nybegynder
18. december 2004 - 13:19 #3
Det er ikke clocket. Prøvede også lige at clocke det op til standart, det hjalp ikke
Avatar billede bjuhl Nybegynder
18. december 2004 - 14:53 #4
Prøv en anden CD
Avatar billede serverservice Praktikant
19. december 2004 - 19:25 #5
Det afhænger lidt af om du har indlæst harddisken og formatteret den - har du det - ellers gør det ? her en guide http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=294
Avatar billede pana Nybegynder
25. august 2006 - 14:05 #6
Kunne du ligge et svar dannyboyd? Fulgte guiden
Avatar billede serverservice Praktikant
25. august 2006 - 15:55 #7
jeps værsgo