Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 19:20 Der er 54 kommentarer og
2 løsninger

Intro til BB FANCLUB

nogle som der vil lave en intro til mig?
Jeg har et logo som også skal med i introen:
http://www.whitehat.dk/bbfanclub/logo.gif
Der skulle gerne stå i introen :
\"www.whitehat.dk/bbfanclub - Din bedste BB fanclub på nettet\" , \"så vises det logo\", \"Enter BB Fanclub\" og så skulle den gerne spille den sang i baggrunden : \"Se mig på tv\" med bigbrother. Linket til \"Enter BB Fanclub\" skal være www.whitehat.dk/bbfanclub.
Håber nogle gider lave en intro til mig..
Og og og.. den skulle helst være færdig INDEN weekenden er ovre..
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 19:28 #1
Slet ingen intereseret?
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 19:29 #2
*G*
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 19:32 #3
Kunne da have interesse...hvor får jeg sangen fra *S*

[Brandy]
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 19:33 #4
brandy - 2sek...
Avatar billede annikadk Nybegynder
16. marts 2001 - 19:33 #5
ærligt..
jeg kan ikke flash, men synes selv det er lidt \"svagt\" at du finder hjælp til \"det hele\" herinde.
Først laver misskat mv. logoer til din side, nu flash osv.
Tror det ville give mere pote hvis der var noget på siden, som hjælperne kunne forholde sig til.

Derudover tror jeg måske at det at det er BB holder nogle væk. Dels pga. der er så mange sider med det, dernæst pga \"døgnflueriet\" i det..

Sorry.
Avatar billede repsac Nybegynder
16. marts 2001 - 19:35 #6
=>annikadk: enig ... så går det sjove jo af at lave et site. Det sjove er sq da at lave/udvikle det ... (?)
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 19:36 #7
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 19:37 #8
Jeg skal jo kun have en intro.. og så laver jeg selv resten..
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 19:39 #9
Okay, jeg er med på den! Og jeg har skaffet sangen, men den varer i 3 min. ??? - Introen skal vel ikke være ret lang???

[Brandy]
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 19:40 #10
brandy - Nej
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 19:42 #11
Okay - jeg vil gerne lave den, men så vil jeg være sikker på at jeg ikke spilder tiden - det vil sige at i ikke skal få andre til at lave den i mellemtiden... ;-) Er det ok??

[Brandy]
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 19:47 #12
Jicki---> Hvad med rettighederne på sangen?? - I skal vel først have lov til at bruge den af TVDanmark hvilket jeg næppe tror i kan få, da den er i handlen nu!

[Brandy]
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 19:49 #13
brandy => Ok... Bare glem det musik i introen.. Kan du sige \"Velkommen til BigBrother\'s Fanclub\"
Eller noget deromkring?
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 19:51 #14
Hæ hæ...Jeg skal nok lave Flash\'en.....
men sige noget?

No way! ;o)

I kan evt. selv sende mig en *.wav fil!

[Brandy]
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 19:52 #15
brandy => Ok.. Så er det ligemeget *GGGGG*
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 19:54 #16
Lige meget med introen eller ligemeget med lyden? - Jeg vil gerne lave introen for jer!

[Brandy]
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 19:55 #17
lyden er ligemeget...
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 19:56 #18
Okay! ;o) Jeg går igang med det samme...

Du får besked senere!

[Brandy]
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 20:04 #19
brandy => Ok.. Har du icq?
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 20:06 #20
Desværre...men MSN? - ellers så mail mig

eksperten@andys.dk

Brandy
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 20:10 #21
Ok..
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 20:51 #22
Nu har jeg introen færdig! Har du en e-mail adr. jeg kan sende den til?

[Brandy]
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 20:55 #23
Jaa.. logo@zybermail.dk
Accepterer ikke dit svar før jeg har set det..
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 20:58 #24
Her er så et svar...og jeg har sendt introen til dig.

MVH

[Brandy]
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 21:14 #25
Det ser kanon godt ud... har du ikke icq?
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 21:15 #26
Gider du sende .fla filen til mig?
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 21:16 #27
Desværre! Men mail mig! eksperten.dk burde have en chat!!!

MVH

Brandy
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 21:16 #28
Jeps! Kommer her! -meeeen så skal jeg vist også have pointene! ;o)
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 21:17 #29
Jaa det burde de! *GGGGGGG*

Gad du sende .fla filen til mig?
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 21:18 #30
Får du også.. Meeen... Du må altså MEGET undskylde, men jeg kom til at taste \"5\" i stedet for \"3\" da jeg skulle afsitte points.. Altså jeg skulle bruge \"300\" men så kom jeg til at bruge 500
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 21:19 #31
hæhæ...den var god! - Det er nok okay så... *gG*

[Brandy]
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 21:22 #32
brandy >>> *GGG*
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 21:24 #33
og så er det .fla filen
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 21:25 #34
Har du ikke fået den? jeg har sendt den for 5-10 min. siden? ellers får du den da lige igen...

MVH
[Brandy]
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 21:25 #35
Kan du ikke putte den ned i en .zip fil?
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 21:26 #36
Jeg har fået den
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 21:27 #37
Er på vej i zip!

Go\' weekend!

[Brandy]
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 21:29 #38
Man kan ikke redigere i teksten, osv?????
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 21:32 #39
Nej, det er fordi jeg har brugt \"break apart\" - men det er bare skrevet med en Verdana skrifttype, så det er nemt nok at sætte noget nyt ind, hvis det er det du vil.

[Brandy]
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 21:33 #40
Er det okay eller hvad?
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 21:38 #41
Vil da gerne have det sådan så jeg kan redigere i teksten osv
Avatar billede brandy Nybegynder
16. marts 2001 - 21:39 #42
Jeg kan fixe det for dig imorgen hvis det iorden?!

Jeg har desværre ikke tid mere i aften.

MVh

[Brandy]
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 21:49 #43
brandy - Det er ok
Avatar billede jicki Nybegynder
17. marts 2001 - 00:00 #44
brandy - GIder du rette linket \"Enter BB Fanclub\" til www.whitehat.dk/bbfanclub/default.asp ?
Avatar billede brandy Nybegynder
17. marts 2001 - 00:02 #45
Jeps! Men kan først se på det imorgen.

MVH
[Brandy]
Avatar billede jicki Nybegynder
17. marts 2001 - 00:03 #46
Ok brandy.... :)
Avatar billede Trine Nybegynder
17. marts 2001 - 08:18 #47
Jicki: Du giver ikke ret mange en chanche. Du skulle bare have det her i weekenden, og så accepterer du det første og \"bedste\". Jeg vil vove at påstå, at mit var meget bedre...men jeg har slettet det i raseri over, at du ikke giver andre en chance. Du kan da i det mindste holde dit ord, og vente til søndag...Det regner man jo med, når du skriver INDEN weekenden er forbi. Tsk!
Avatar billede brandy Nybegynder
17. marts 2001 - 09:23 #48
Misskat-->...først til mølle! ;o) - Jeg var selv irriteret over, at jeg ikke nåede at lave et logo til ham! Inden dit blev accepteret! - Det skal også lige siges, at Jicki selv har rettet i introen bl.a. baggrunden, som før var hvid.

\"...slettet det i raseri\" ;o) - måske forståeligt, men personen der stiller spørgsmålet har jo ret til at acceptere så snart han har et svar han kan bruge!

[Brandy]
Avatar billede Trine Nybegynder
17. marts 2001 - 09:28 #49
Brandy: Ja, selvfølgelig skal personen der stiller spørgsmålet selv bestemme hvornår der skal accepteret osv. Men så skal man jo lade være med at sige, at det skal være lavet inden weekendens slutning, når det ikke engang var blevet weekend, da et svar blev accepteret. Og ja, han var også hurtig til at acceptere logoet, sådan er han åbenbart ;-)

Det kan også undre mig, at han ikke selv lavede logoet, han har trods alt vundet flere steder, hvor der er stillet logo-spørgsmål. Så det kan virke lidt mystisk...En sag for X-files *G*

Trine / Misskat
Avatar billede brandy Nybegynder
17. marts 2001 - 09:30 #50
Trine--> Hmmm...ja, Scully må sq nok hellere tage over nu! *S*

Go\' Weekend

[Brandy]
Avatar billede Trine Nybegynder
17. marts 2001 - 09:32 #51
Brandy: Jo tak, Lige over!
Avatar billede brandy Nybegynder
17. marts 2001 - 10:25 #52
Jicki---> nu har jeg sendt en version hvor du kan ændre alt tekst.

[Brandy]
Avatar billede jicki Nybegynder
17. marts 2001 - 15:49 #53
Tak ;o)
Avatar billede jicki Nybegynder
17. marts 2001 - 15:50 #54
Men jeg kan stadigvæk ikke redigere i teksten
Avatar billede jicki Nybegynder
17. marts 2001 - 15:50 #55
Underligt.....
Avatar billede brandy Nybegynder
17. marts 2001 - 16:08 #56
Jo, jo du kan! Du skal bare klikke på teksten nok gange så kommer du længere ind i strukruren af Flash\'en. Der kan du skrive en ny tekst.

[Brandy]