Avatar billede drip Nybegynder
17. december 2004 - 21:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TV Guide

Hej Eksperter!
Jeg har brug for noget hjælp til at lave en TV Guide i PHP. TV Guiden skal sådan set bare ligne http://www.dr.dk/nav/programoversigt/w3c/inc/channel.aframe?channel=dsc&seldate=0&seltime=1 bare jeg selv får adgang til informationerne, så jeg selv kan ændre i opsætningen, f.eks. hvad er der på hver kanal lige nu. (et script kan også bruges)

Jeg håber i kan forstå hvad jeg mener, ellers kan i bare skrive!
Avatar billede kraller Nybegynder
17. december 2004 - 21:15 #1
er det til en side?

Man kan få tv guide med samurize på skrivebordet
Avatar billede drip Nybegynder
17. december 2004 - 21:16 #2
Ja, det er til en side!
Avatar billede sirvoks1 Nybegynder
19. december 2004 - 18:21 #3
Jeg er også intresseret i dette. Er der INGEN der kan?
Avatar billede drip Nybegynder
19. december 2004 - 20:03 #4
Det burde da kunne lade sig gøre at hente informationerne ud, pga. koden er sat meget systematisk op!
Avatar billede drip Nybegynder
08. februar 2005 - 22:13 #5
Lukker.
Avatar billede Zizazuba Nybegynder
04. januar 2013 - 10:18 #6
Mener du lige som denne her tv guide ?