Avatar billede haug Nybegynder
17. december 2004 - 18:35 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Ekstern harddisk går i "dvale"

Hej

Jeg har en ekstern harddisk USB2, som jeg har hængt på min bærbare. Der dog kun har USB1.1 (grundet pladsmangel på bærbar)

Den køre for så vidt godt nok et stykke tid, men går så ligesom i dvale. Disk holder op med at køre rundt.

Hvis jeg slukker disk på afb. og tænder igen, køre den fint videre et stykke tid

????

mvh Johnny

Er der en form for dvalefunktion i en ekstern disk eller i USB ?
Avatar billede bearshare Nybegynder
17. december 2004 - 18:40 #1
ja det er det slå det fra
Avatar billede haug Nybegynder
17. december 2004 - 18:43 #2
Kan du fortælle mig hvor jeg skal pille
Avatar billede haverslev Novice
17. december 2004 - 19:54 #3
Klik på  start > kontolpanel > System > klik på faneblad Hardware > klik på knappen Ehedshåndtering > klik på + udfor USB Controllere.
Find USB enheden ( hedder nok USB Lagerenhed)
Ovenover USB lagerenheden står USB ROOTHUB, H-Klik på den og klik på Egenskaber.
Gå i faneblad strømstyring, fjern flueben i "tillad computeren at slukke denne enhed for at spare strøm" - OK
                                                                                                                                                                              .
Avatar billede haug Nybegynder
17. december 2004 - 21:49 #4
Hej haverslev,

yes det var lige som du skrev. Send et svar så deler i points'ne

haug
Avatar billede haverslev Novice
17. december 2004 - 21:51 #5
svar og god jul  ;-)
Avatar billede haug Nybegynder
17. december 2004 - 21:56 #6
Jeg takker og det samme til jer

haug