Avatar billede Hitman Praktikant
17. december 2004 - 13:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Få titlen "Lord" ved at købe et stykke jord i Scotland el. Irland

Hejsa :O)

I godmorgen Danmark i morges, sad værterne og læste nogle nyheder op fra nogle aviser.

De nævnte bl.a. at man nu kunne købe et stykke jord i enten Scotland eller Irland...og så kunne man derved få titlen "Lord"

Er her nogen som ved hvor man kan finde den artikel eller ved hvilken avis den var i?

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede rune_c Nybegynder
17. december 2004 - 14:07 #1
Avatar billede Hitman Praktikant
17. december 2004 - 14:15 #2
Nice....tak skal du have :O)

Mvh
xxxHitmanxxx