Avatar billede cman Nybegynder
16. marts 2001 - 16:16 Der er 8 kommentarer

WIN ME OG NAPSTER !

Hej jeg har problemer med napster !
Når jeg starter op skal jeg registrere mig hver gang det er til at bliver åndsvag af !
Er der nogen de kender problemet ?
Avatar billede jemt Nybegynder
16. marts 2001 - 16:19 #1
Nææ, men fjern programmet HELT, og installer det igen.. Det virker nok..
Prøv evt. at installere det i en anden mappe.
Lykke til !
Avatar billede vandhunden Nybegynder
16. marts 2001 - 16:24 #2
Betyder dte noget. Napster har fået ordre til at fjerne alt copyrightbeskyttet materiele...

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=150732
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
16. marts 2001 - 16:25 #3
vandhunden:> Nej, jeg har endnu ikke oplevet at der er en sang jeg ikke kan finde!!
Avatar billede blood Nybegynder
16. marts 2001 - 19:37 #4
vandhunden >> Det er kun store navne som Metalica og Madonna som ikke kan findes på Napster
Avatar billede cman Nybegynder
17. marts 2001 - 13:10 #5
Hej jemt jeg har prøvet at fjerne napster helt og køre en reg clean fra nortons systemworks for der efter at instalere til en ny mappe det virker heller ikke
Avatar billede ellert Nybegynder
18. marts 2001 - 19:42 #6
Jeg har også BÅDE WinME og Napster og kender ikke til problemet?  Det lyder underligt, men jeg tror ikke det har noget med WinME at gøre... Har du den nyeste vers. af Napster (9.6)?
Avatar billede cman Nybegynder
18. marts 2001 - 22:30 #7
Hej ellert jeg har prøvet med nye og gamle versioner. Jeg kører win me engelsk version, og ud over det problem med napster kører det rigtigt fint.
Avatar billede ellert Nybegynder
19. marts 2001 - 16:15 #8
mit Winme er godt nok dansk!
Men jeg tror dog ikke dette har nogen betydning!