Avatar billede flopper Nybegynder
16. marts 2001 - 12:11 Der er 4 kommentarer

problemer med Norton Firewall på lokal lan

jeg har lige installeret Norton Internet Security 2001 Family Edition. man nu kan jeg ikke kommen ind på mit hjemme nætværk, den kommer med en fejl at MSHOME ikke findes. Jeg håber, at der er nogle der kan hjælpe mig.
På forhånd tak
Flopper
Avatar billede perth1893 Nybegynder
16. marts 2001 - 12:21 #1
Inden du kan se de andre computere på netværket, skal du give tilladelse til det i Norton Internet Securety.

I den manual er der et afsnit om opsætning af Norton Internet Securety i netværk.

/perth
Avatar billede flopper Nybegynder
17. marts 2001 - 08:51 #2
men nu er det sådan at jeg ikke har den maual til programmet, den er bleven væk for mig, ellers hade det været nemt
Avatar billede madsnb Nybegynder
12. maj 2001 - 00:28 #3
Hvis du går på nettet via Proxy kan du godt fucke Norton Internet Security 2001 Family Edition.
Avatar billede madsnb Nybegynder
12. juni 2001 - 21:57 #4
Prøv at ændre din arbejdsgruppe til Mshome