Avatar billede _stoffer_ Nybegynder
14. december 2004 - 01:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mere end 1 Inbox?

Jeg har i øjeblikket 2 e-mails jeg bruger hyppigt. Det ene er en mail fra min internetudbyder (TDC) og den anden er en google mail. Disse to har jeg i øjeblikket sat op til at synkronisere med outlook express.
Det fungerer for så vidt også fint nok. Problemet er bare at alle mine mails lander i den samme inbox.
Da mail adresserne bruges til to forskellige ting ville jeg høre om det var muligt at have 2 inboxes?
Altså sådan at alle mails fra TDC mailen ryger i en Inbox og alle mails fra google mailen ryger i en anden inbox.
Avatar billede levich Nybegynder
14. december 2004 - 01:52 #1
Funktioner -> meddelelsesregler -> post. Lav en ny regel, med 1) "meddelelse er fra angiven konto" og 2) "flyttes til angiven konto".
Avatar billede levich Nybegynder
14. december 2004 - 01:55 #2
Hvis du bruger antispam værktøj, og denne regel "snyder" det. Som i mit tilfælde, hvor spam blot flyttes fra spam-mappen til den angivne mappe. Kan du i stedet oprette en regel, som giver meddelelser fra angiven konto en bestemt farve.
Avatar billede _stoffer_ Nybegynder
14. december 2004 - 10:24 #3
Mange tak, det virker bare:D