Avatar billede axelgaard Nybegynder
13. december 2004 - 17:33 Der er 4 kommentarer

Indbakke forsvundet pga. "komprimering"

Mine mails i indbakke er desværre forsvundet. Windows besluttede sig for at komprimere mine mails i indbakke, fyldte nok for meget. Under komprimering gik min bærbar tør for strøm, og indbakken var derefter tom :(
Jeg har forsøgt med et "Undelete" program, men den finder intet. Slettet post, udbakke, sendt post osv kan den se, men ikke indbakke.

Hvordan finder jeg mine mails igen?
Tænker de ligger i en "temp" mappe med et underligt navn, men har ikke haft held med at finde den.
Avatar billede milter Ekspert
13. december 2004 - 18:32 #1
Prøv med Start > Søg > Alle filer og mapper > I feltet "Hele eller dele af filnavnet" skriver du  *.dbx  > Søg

Nu dukker alle dine mapper med Outlook Express mails op. Hvis du ikke findes din mappe her, er den måske desværre væk.
Avatar billede axelgaard Nybegynder
13. december 2004 - 23:33 #2
Det er desværre prøvet, intet held. Væk kan den umulgit være, jeg kan se en gammel indbakke fil fra 2003! Eneste fil som mangler er indbakke.dbx, resten kan ses, både de ny og de gamle som den slettede... bare ikke indbakke :(
Den må da ligger et eller andet sted...
Avatar billede milter Ekspert
14. december 2004 - 13:14 #3
Har du tidligere brugt en ældre version af OE? Så kan det være, du skal lede efter *.idx. Jeg har lagt et par links, som måske kan hjælpe dig.

http://www.mindspring.com/~oe_oh/recovering_a_lost_message_store.htm
http://mail-repair.com/
http://www.oehelp.com/DBXtract/Default.aspx
Avatar billede milter Ekspert
14. december 2004 - 13:16 #4
Glemte at tilføje, at .idx-filer kan være andet end mail!