Avatar billede c_s_p Nybegynder
13. december 2004 - 13:09 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Problemer i internetexplorer

Hej

Jeg har et problem, der drejer sig om, at jeg ikke kan få slettet nogle gamle adresser/sider, som jeg har været inde på fra "adresse linien" i internetexplorer. Jeg har prøvet at rydde oversigt, slette midlertidige internetfiler, og alt hvad jeg ellers har kunnet komme på. Lige meget har det dog hjulpet, så håber der sidder en derude der kan hjælpe mig.

På forhånd tak.
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
13. december 2004 - 13:30 #1
Åben Internet Explore

Vælg funktioner > Internetinstillinger > Og tryk på "Ryd oversigt"!
Avatar billede c_s_p Nybegynder
13. december 2004 - 13:52 #2
Som beskrevet ovenstående, så HAR jeg prøvet dette, og det virker ikke.
Avatar billede the_ghost Nybegynder
13. december 2004 - 14:38 #3
Start >> Kør >> regedit >> HKEY_CURRENT_USER >> Software >> Microsoft >> Internet Explorer >> TypedURLs >> Og slet dem du vil fjerne
Avatar billede the_ghost Nybegynder
13. december 2004 - 14:39 #4
Du kan også finde nogle under HKEY_USERS
Avatar billede c_s_p Nybegynder
13. december 2004 - 15:51 #5
Kan ikke rigtig finde dem jeg søger. De står stadig i internet explorer, men kan ikke finde dem i reg. databasen.
Avatar billede the_ghost Nybegynder
13. december 2004 - 16:08 #6
Prøv at marker en af dem, og åbn regedit igen.. Prøv denne gang at søg efter dem så
Avatar billede milter Ekspert
13. december 2004 - 18:19 #7
Prøv det her:  IE > Funktioner > Internetindstillinger > Indhold > Autofuldførelse > Afmærk og slet efter behag.
Avatar billede c_s_p Nybegynder
14. december 2004 - 10:07 #8
Desværre der er ingen af løsningsforslagene der virker. Forstår det ikke.
Avatar billede milter Ekspert
14. december 2004 - 12:38 #9
Så skal du nok ind og finde dine index.dat-filer. Prøv at kigge på spørgsmålet her:

http://www.eksperten.dk/spm/562276
Avatar billede nickx Nybegynder
14. december 2004 - 20:16 #10
hej der...

den bedste løsning er at du downloader dette lille fixe program: 12Ghost Wash Light Edition. Dette lille vakse program vasker dine internetspor fuldstændig væk. Programmet er freeware og kan downloades på www.superGee.com

Pøj Pøj med det!
Avatar billede c_s_p Nybegynder
14. december 2004 - 20:52 #11
Hej, milter, det hjalp med at slette index.dat filerne, så hvis du lige laver din kommentar til et svar, så skal jeg godkendet det :-)

Til jer andre, mange tak fordi I gad tage Jer til til at hjælpe mig :-)
Avatar billede milter Ekspert
15. december 2004 - 00:48 #12
Det er rart at vide, at andre ikke kan se, hvor man har været!