Avatar billede bez Nybegynder
12. december 2004 - 22:09 Der er 3 kommentarer

Opgradering til 1024 - d/l stadigvæk kun 50-60 kb/s

Har just opgraderet fra 512/128 til 1024/128 hos TDC.

Da jeg af og til d/l på de binære nyhedsgrupper, havde jeg forventet, at min d/l ville stige fra de tidligere 50-60 kb/sec til 100-120 kb/sec, men DU Meter viser stadig DL omkring de 60..

Hvis jeg d/l fra andre steder kan jeg god få den fulde båndbredde..

Er der nogen som ved, hvorfor jeg ikke kan d/l med mere båndbredde fra nyhedsgrupper..??
Avatar billede bredker Nybegynder
12. december 2004 - 22:24 #1
er det kun fra enkelte servere du ikke kommer højere op i hastighed , kan det skyldes at de servere ikke har mere i upload , du kan jo ikke hente hurtigere end den upload serveren har
Avatar billede bez Nybegynder
12. december 2004 - 22:26 #2
den eneste server jeg bruger er den som er tilknyttet mit abonnement (news.tele.dk). Den burde vel have mere upload end 50-60 kb/s..
Avatar billede ranglen Nybegynder
12. december 2004 - 22:41 #3
Problemet skyldes jo nok, at de har sat en begrænsning på (mange andre har samme problem)..