Avatar billede proven Nybegynder
11. december 2004 - 16:47 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Bananadine, peanuts og pistacienødde

Flere af mine 'kammerater' har nu prøvet at ryge det såkaldte bananadine, og de mener det virker, jeg kan dog ikke tro på at man kan blive høj af at ryge bananes slimede inderside.. ved i om det er rigtigt?
Nogle af mine 'kammerater' har også prøvet at ryge pistacienødde skræl, altså ikke skallen heller ikke nødden, men skrællen... og enkelte har prøvet at ryge peanuts skallen..

De mener at alle 3 ting funger fint.. så har søgt lidt rundt på¨nettet, og fandt 'Anarchist cookbook' hvor der blev beskrevet følgende:
Bananas:
Obtain 15 pounds of ripe yellow bananas
Peel all and eat the fruit. Save the peelings
Scrape all the insides of the peels with a sharp knife.
Put all the scraped material in a large pot and add water.
Boil 3 or 4 hours until it has attained a solid paste considtency.
Spread paste onto cookie sheets and dry in ofen for about 20 minutes. This will result in fine black powder. Usually one will feel the effects after smoking three to four cigarettes.

Peanuts:
Take 1 pound of raw peanuts (not roasted)
Shell them, saving the skins and discarding the shells.
Eat the nuts.
Grind up the skins and smoke them.

Nogen som har beviser for at det virker m.m.?

På forhånd tak!
Avatar billede streetboy Nybegynder
11. december 2004 - 17:42 #1
Hej proven
tror det er det forkerte sted du er stiller det spørgsmål..!!??

ved hvordan jeg selv har det efter en tur i byen, og navnlig dagen efter ;0/
men jeg ved også, at lege med livet er farlig.
alle svampe kan spises, det er blot virkningen der er forskellig.
Er du i tvivl om en ølsort, prøv dem alle, så fortryder du først bagefter...

Husk at leve livet, mens du har det
og være glad for, det du har i nuet
Pludselig kan det hele være over,
og så er der ingen fortrydelsesret.....

Tænk dig om
Streetboy
Avatar billede proven Nybegynder
11. december 2004 - 18:46 #2
.. hmm.. Gav da noget at tænke over.. men vil stagid gerne have svar på mine spørgsmål!
Avatar billede proven Nybegynder
12. december 2004 - 15:49 #3
anyone?
Avatar billede norbert Nybegynder
12. december 2004 - 16:03 #4
Jeg tror egentlig ikke der er nogen, der tør være ansvarlig for et svar til dig. Så jeg vil svare som streetboy (selvom du har afvist det): Det er det forkerte sted du har stillet spørgsmålet.
Norbert
Avatar billede proven Nybegynder
12. december 2004 - 16:41 #5
Det er jo stilt i fri debat... men har du så et link til et rigtigt sted?
Avatar billede streetboy Nybegynder
12. december 2004 - 17:48 #6
Hej proven

Ja det har du ret i men jeg tror ikke du får det svar du ønsker ej heller i fri debat

det link du søger...er nok http://www.netdoktor.dk eller din prakt. Læge

Eksperten.dk er mere for spørgsmål vedr Computer, programmer, Video, eller andet til samme

;0)

Streetboy
Avatar billede proven Nybegynder
12. december 2004 - 19:41 #7
streetboy, pt. kan jeg ikke oprette spørgsmål på netdoktor, så venter lidt med at give dig point!
Avatar billede streetboy Nybegynder
12. december 2004 - 19:48 #8
Avatar billede streetboy Nybegynder
12. december 2004 - 19:56 #9
Avatar billede proven Nybegynder
19. december 2004 - 10:02 #10
har endnu ikke fået svar, så venter med at acceptere dig...