Avatar billede gizp Nybegynder
11. december 2004 - 13:05 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

Stabilt webhotel?

Hej

Nogen der kan nævne, nogle webhoteller med en garanteret oppetid?

Er efterhånden træt af at der hele tiden skal være noget galt.

Et problem er dog det skal heller ikke være alt for dyrt.

Nogen der kan hjælpe?

/gizp
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2004 - 13:06 #1
Pris og stabilitet hænger jo sammen, du får hvad du betaler for :-)

Tag et kig på www.scannet.dk de er meget stabile men heller ikke billige.
Avatar billede fixxxer Nybegynder
11. december 2004 - 13:07 #2
Pris og kvalitet hænger sammen.. www.wannafind.dk er rigtigt godt og så er prisen heller ikke så gal.
Avatar billede gizp Nybegynder
11. december 2004 - 13:08 #3
bertie >> Kender Scannet, men siden indeholder mange festbilleder. Derfor skal der forresten også gerne være god plads ;) Og det er jo ikke det Scannet har mest af.
Avatar billede whee Nybegynder
11. december 2004 - 13:10 #4
Ja, ønsker man lidt mere må man betale en smule ekstra for det.
Discount webhoteller ligger som regel på billige servere sammen med 1000+ andre konti. Prøv eventeult www.elitehost.dk
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2004 - 13:12 #5
Ok, så prøv, som fixxxer siger, at kigge på wannafind.
Avatar billede gizp Nybegynder
11. december 2004 - 13:14 #6
Kunne være det var lige så billigt at køre egen server ;P

100 Mb rækker ikke til mange billeder, og 400 kr. i måneden kan man jo have en rimelig hurtig internetforbindelse for.

Eller tager jeg fejl?

* Firmaet er momsregistreret så vi sparer jo 25% procent ;)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
11. december 2004 - 13:15 #7
Jeg kan anbefale acomma.com og yanet.dk
Avatar billede goose Nybegynder
11. december 2004 - 13:21 #8
- eller www.unoeuro.com som er wannafind's discountudgave.

125 mb til kr. 7.44 /md.
250 mb til kr. 14.88 /md.
500 mb til kr. 29.76 / md.

/Goose
Avatar billede gizp Nybegynder
11. december 2004 - 13:23 #9
Goose >> Og den er meget stabil?
Avatar billede noob2003 Nybegynder
11. december 2004 - 13:25 #10
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2004 - 13:33 #11
Du kan sagten have din egen server stående - men din forbindelse skal have en god upload da det jo er den brugerne benytter. Men der skal du nok tjekke med din udbyder om der er begrænsning på trafikmængden hvis din side benyttes meget så du ikke risikere noget.
Avatar billede whee Nybegynder
11. december 2004 - 13:37 #12
Gizp -> Skriv og få et tilbud? 100Mb er da ok til billeder. Ellers gå et trin op til 200Mb eller mere. Dyrt men kvali.
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
11. december 2004 - 13:42 #13
www.powerhosting.dk -dyrt, men du kan smide op til 5GB op mener jeg.
Avatar billede goose Nybegynder
11. december 2004 - 13:51 #14
Stabilitet er jo mange ting, jeg har bl.a. haft en del problemer med Scannet som jo ligger i den dyre ende af skalaen, så det er jo ingen garanti for stabilitet.

M.h.t. unoeuro, så kender jeg flere der har hotel hos dem (er selv lige flyttet til dem) og de er ovenud tilfredse.

Jeg bruger også selv wannafind på et par andre domæner og disse har jeg også overvejet at flytte til unoeuro.

/Goose
Avatar billede overloaded Mester
11. december 2004 - 13:53 #15
Avatar billede overloaded Mester
11. december 2004 - 13:57 #16
Fælles for alle webhoteller:
  • 24 timers overvågning med alarm
• Dieselgenerator der automatisk tager over ved strømbrud
• Gennemtestet driftsmiljø med brand- og indbrudssikring i højeste Skafor klasse
• Dobbelt redundant køleanlæg med temperaturalarm
• Ugentlig backup
• E-mail support
• Telefon support, hverdage 9.00 - 17.00
• 100 Mbit Ethernet forbindelse til Hosting2s basisnet
Avatar billede overloaded Mester
11. december 2004 - 13:58 #17
Linux/Free BSD på serveren koster 0,- kr.
Windows 2003 server +3000,- kr. oprettelse
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. december 2004 - 14:20 #18
Jeg bruger Webhostning www.webhosting.dk og har ikke oplevet nogle problemer
Avatar billede moonlight Nybegynder
11. december 2004 - 14:33 #19
Jeg benytter www.hostingsuite.dk og har ikke oplevet noget indtil nu. Virkelig god service må man sige..
Avatar billede gizp Nybegynder
11. december 2004 - 14:52 #20
Tja, angående pladsen ser www.webhosting.dk jo bedst ud. En fests billeder fylder mellem 2-5 mb. Så 100 mb er ikke nok, der er jo også andre funktioner på siden ;) (opgavedeling, profilbilleder o.lign.)

Men tak til alle sammen.

Nu vil jeg snakke med de andre i foretagendet, og finde ud af om det bliver egen server, eller webhosting.dk.
Avatar billede superbent Nybegynder
11. december 2004 - 15:25 #21
www.csg.dk ikke oplevet nedetid endnu
Avatar billede webuser Nybegynder
16. december 2004 - 14:09 #22
Jeg kan anbefale www.unitspeed.dk hvor jeg har flere domæner hosted. Dem har jeg ikke haft problemer med og de har support 24x7
Avatar billede overload.dk Nybegynder
12. januar 2005 - 15:53 #23
Er enig med de første, man kan ikke forvent alt kører problemfrit hvis man kun giver 9kr eller lignende pr. måned - man kan være heldig (eller uvidende) - men det er ingen garanti. Jeg bruger selv www.yourhost.dk til flere af mine domæner, uden problemer og spørgsmål besvares med det samme pr. telefon, mail eller messenger =)