Avatar billede fralle Nybegynder
15. marts 2001 - 13:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Policy\'s På NT4 Server

Jeg vel gerne sætte nogle \"policy\'s\" op sådan at brugerne ikke kan installere, komme ind i kontrol panelet osv.! hvordan gør jeg det.?

- Jeg ved at jeg skal ind i Policy programmet og sætte det op. Men hvad skal jeg gemme filen som, og skal jeg ændre noget på user settings (profile path) el. lign?

På forhånd tak!
Avatar billede victor44 Nybegynder
15. marts 2001 - 14:07 #1
Er det på NT 4 serveren du vil forhindre dette eller er det på brugernes PC\'er ?
Hvis det er brugernes PC\'er, hvilket OS kører de så ?
Avatar billede victor44 Nybegynder
15. marts 2001 - 14:12 #2
Er det på NT 4 serveren du vil forhindre dette eller er det på brugernes PC\'er ?
Hvis det er brugernes PC\'er, hvilket OS kører de så ?
Avatar billede victor44 Nybegynder
15. marts 2001 - 14:12 #3
Er det på NT 4 serveren du vil forhindre dette eller er det på brugernes PC\'er ?
Hvis det er brugernes PC\'er, hvilket OS kører de så ?
Avatar billede victor44 Nybegynder
15. marts 2001 - 14:12 #4
Er det på NT 4 serveren du vil forhindre dette eller er det på brugernes PC\'er ?
Hvis det er brugernes PC\'er, hvilket OS kører de så ?
Avatar billede prodic Mester
16. marts 2001 - 11:24 #5
http://www.globetrotting.com/windowsnt/pol.html - kan du ikke bruge det til noget. Brugte den selv i tidernes morgen.
Avatar billede hagsted Nybegynder
16. marts 2001 - 13:05 #6
jeg er sammen med Fralle

vi winnt 4,0 workstation.

Hilsen Kristian og Frank
Avatar billede hagsted Nybegynder
16. marts 2001 - 13:07 #7
vi køre winnt 4,0 workstation
Avatar billede prodic Mester
16. marts 2001 - 13:09 #8
Har I kigget på det link jeg gav jer. Det giver jer diverse informationer om hvad filen skal hedde samt lidt informationer omkring hvordan filen kan bruges/skal bruges.
Avatar billede hagsted Nybegynder
16. marts 2001 - 13:10 #9
ja
Avatar billede hagsted Nybegynder
16. marts 2001 - 13:13 #10
efter at vi havde puttet filen ind i repl\\import\\script\\
påvirkede den kun indstillingerne til administrator, men ikke alle de normale brugere...! og det er jo ikke så fedt at administrator har mindre adgang end alle andre. Nå men hvor om alting er, så er administrator ikke medlem af \"gruppen\" elever, som er den gruppe fil skal påvirke...!

hva fan!#¤# kan det skyldes?
Avatar billede prodic Mester
16. marts 2001 - 13:20 #11
Jeg har gjort det at jeg oprettede forskellige profiler til mine grupper og kaldt dem ved deres gruppenavn, og så angivet gruppen/brugerne\'s specifikke filnavn under deres indstillinger. Det virker ganske udemærket hos mig.
Avatar billede fralle Nybegynder
05. april 2001 - 15:16 #12
ups havde vist duplikeret mit eget spg... sorry... evt. løsninger bedes gives på:
http://www.eksperten.dk/spm/57779