Avatar billede pulsar Nybegynder
10. december 2004 - 23:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af video kamera

Hvilke ind/udgange skal jeg have på et video kamera, hvis jeg vil hive optagelser over på pc'en og redigere det, og smide det return igen? Og derudover gemme det som dvd.

Jeg har kigget på DCR HC-40 som har:

Video udgange
Video ingange
DV in
DV ud

Er det tilstrækkeligt?
Avatar billede rebecca Novice
11. december 2004 - 00:20 #1
Ja det er tilstrækkeligt har selv et dc30 købt i tyskland væsentligt billigere :0).
Avatar billede pulsar Nybegynder
11. december 2004 - 22:54 #2
tak
Avatar billede rebecca Novice
12. december 2004 - 00:01 #3
Takker for point
Avatar billede r9 Nybegynder
13. december 2004 - 00:36 #4
Hvad skal et kamera som minimum have af ind/ud-gange hvis man vil hive optagelser over på pc'en og redigere det, og smide det return igen?
Avatar billede rebecca Novice
13. december 2004 - 10:04 #5
Fordelen ved dette kamera er at du ikke behøver at have et videokort i pc'en det tilsluttes blot via det medfølgende usb kabel eller via firewire så er det klar til at overføre til pc'en når man har Installeret den medfølgende software,ældre kameraer kan muligvis også tilsluttes men det kræver så et videokort med de ind /ud gange som skal bruges til det pågældene kamera.

Ps....>>r9>>For en god orden skyld så bør du nok oprette dit eget spg. næste gang