Avatar billede on Nybegynder
09. december 2004 - 23:48 Der er 7 kommentarer

Dansk pornohost?

Hej allesammen.

Jeg skal bruge et sted hvor jeg kan uploade pornografisk materiale. Lyder måske lidt voldsomt men faktisk er der intet porno over det. Siden er blot en masse links som er delt op i kategorier til porno sider.

Den SKAL være dansk og helst så billig som mulig da jeg ikke skal bruge mere end 2MB plads (ca.) og en mysql-database.

mvh. On!
Avatar billede baloose Nybegynder
10. december 2004 - 00:12 #1
Du kan jo søge på http://internetplads.dk/
Avatar billede googolplex Novice
10. december 2004 - 00:23 #2
www.servage.net

Serveren står i tyskland, men det er ret billigt, du kan vidst få yderligere tabet hvis du skriver til dem.
Avatar billede on Nybegynder
10. december 2004 - 13:26 #3
baloose:

* Dansksproget
* Ingen reklamer
* MySQL
* PHP
* Erotisk materiale tilladt

= Søgning gav intet resultat.

Googolplex:
Jeg citrere: "Den SKAL være dansk" :)
Avatar billede googolplex Novice
10. december 2004 - 13:41 #4
Det er et dansk firma, det var derfor jeg skrev det. Der er flere danske firmaer, der har deres servere stående i Tyskland uden folk tænker over det (og uden de selv ved det...). Der er gode penge at spare :)
Avatar billede on Nybegynder
10. december 2004 - 13:47 #5
ok men jeg skal bruge ca 2 MB så har ikke tænkt mig at betale 7.50 EURO om måneden.

Eksistere der intet billigere? evt. nogen man kan lave special aftale med?
Avatar billede googolplex Novice
10. december 2004 - 13:49 #6
Jeg giver under 5 Euro, man skal bare skrive til dem. Men jeg tænkte ikke på de 2MB.
Avatar billede on Nybegynder
10. december 2004 - 13:52 #7
Nej men 5 EURO er også meget taget i betragtning af hvad jeg skal bruge.
De fleste steder som f.eks koster 9 kr,- pr. månede understøtter ikke pornografisk materiale :/