Avatar billede thomast Nybegynder
09. december 2004 - 16:19 Der er 9 kommentarer

Tele2 adsl, telefoner larmer..

Hejsa, jeg fik Tele2 internet igår, men problemet er at de 2 andre telefoner (der hvor tele2 ik er tilkoblet) larmer utrolig meget hvis jeg løfter røret. Jeg har hørt man kan købe noget til at fixe det. Hvordan kan jeg fixe det?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. december 2004 - 16:22 #1
Altså larmer i telefon røret ?
Det er ikke helt korrekt tilkoplet/sat sammen. Jeg har også oplevet det - ka' ikke lige nu huske hvad pointen var...
Avatar billede thomast Nybegynder
09. december 2004 - 16:25 #2
Jeg har fulgt kvik guiden.. ham manden sagde jeg kunne bestille en tekniker for 900 kr., men det kan også gøres på andre måder..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. december 2004 - 16:36 #3
Sådan havde jeg det også "et par dage".
Det var noget med hvor i rækkefølgen at det der lille filterbox var placeret. Først derefter læste jeg guiden...
Mere har jeg ikke lige nu... er ikke hjemme...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. december 2004 - 16:37 #4
Se (=læs) om der er andre der reagerer ?
Avatar billede kenp Novice
09. december 2004 - 18:04 #5
du skal huske at monter dit skille filer først i stikket, og alle andre telefon stik skal uden på. og bemærk hvis du bruger de oprindelige telefonstik bagefter så vil de larme da de sidder før skillefiltret.
Avatar billede tronic1 Nybegynder
09. december 2004 - 20:54 #6
det du kan høre der larmer, er din internetforbindelse. Som kenp siger. Du kan i realiteten sætte flere skillefiltre på de andre stik (hvis det er flere stik forskellige steder i hytten) og derefter tage internet ud af dem også... :=)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. december 2004 - 08:05 #7
Jo - nu ka' jeg husk' det:
Nettop - hvis telefonen/telefonerne er FØR omtalte skillefilter støjer de som du beskriver...
Avatar billede dmcn Praktikant
06. januar 2005 - 19:53 #8
Hvis du har en gør-det-selv-løsning, kan du ikke benytte de andre stik i huset - hvilket vist også er hvad de andre siger. :)
Avatar billede kenp Novice
06. januar 2005 - 21:25 #9
n0rmality -> jeps