Avatar billede ortrak Nybegynder
15. marts 2001 - 11:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

unloade dll fra memory

Jeg søger et program eller en metode, som kan unloade en dll fra memory. Problemstillingen er, at når jeg debugger en dll ved at kalde den fra en anden dll, så bliver dll\'en i memory, indtil jeg lukker det andet dll-project helt ned, hvilket er lidt frustrerende.

Jeg har fundet et program via MSDN (unloader.exe), men det kan jeg ikke rigtig få til at spille.

/ortrak
Avatar billede seider Nybegynder
15. marts 2001 - 11:59 #1
jeg tror du skal til at være meget kreativ, da du har noget der heder parent children problematiken. derfor hvis du kalder noget via første program blvier det til en tråde der under.

jeg tror du skal have den dll fil til at virke sådan at den selv bliver parent. det er lidt tricky. held og lykke.

/* seider */
Avatar billede nolle_k Nybegynder
16. marts 2001 - 10:33 #2
Så skal du lave det til en ActiveX server i stedet for.
Avatar billede ortrak Nybegynder
26. marts 2001 - 13:45 #3
tak for rådene, men jeg har brug for noget mere konkret.

/ortrak