Avatar billede anrs Nybegynder
08. december 2004 - 19:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

oprettelse af netværk og trådløst netværk

Jeg skal have oprettet følgende netværk - men hvordan.

3 PCere i switch med kabel- én med både alm og trådløst netkort.
Én PCer trådløst

jeg forestiller mig at PCen med 2 netkort kan virke som bindeled til PC udelukkende med trådløst netkort.

lader det sig gøre?

-eller skal jeg flotte mig og købe en trådløs switch?
Avatar billede kenp Novice
08. december 2004 - 22:58 #1
NU kan man ikke købe trådløse swiche i rigtig form! men man kan lave en trådløsrouter om så den kun funger som swich, men så er det lige så nemt at sætte routeren til også lade den styre hele din internet forbindelse.
Avatar billede anrs Nybegynder
09. december 2004 - 06:44 #2
sorry - jeg mente et access point
Avatar billede kenp Novice
09. december 2004 - 09:00 #3
du kan enten vælge 3 netkort, men sås akl du sikre dig at de understøtter Peer 2 Peer netværk.

ellers vil det virke hvis du køber 1 ap og 2 trådløsenetkort.
Avatar billede anrs Nybegynder
09. december 2004 - 14:53 #4
jeg behøver vel kun ét trådløst netkort - da det kun er en pc der skal tilsluttes trådløst.
Avatar billede anrs Nybegynder
09. december 2004 - 14:54 #5
problemet løst