Avatar billede aniels21 Nybegynder
08. december 2004 - 17:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jeg mangler en NY Duron 1,2 GHz.

Heysa

Jeg mangler en NY Duron 1,2 Ghz processor til en computer som jeg er ved at sætte sammen til min kærestes søster.

Hvor finder jeg den?

Evt, links til udenlandske onlinebutikker er ok.

vh
aniels21
Avatar billede nopsen Ekspert
08. december 2004 - 17:03 #1
du skal være mere end ualmindelig heldig for at finde sådan en hos en forhandler, det er længe siden de udgik helt, jeg tror du vil ha bedre held ved at finde en brugt gennem privat køb/salg.
Avatar billede winchester Nybegynder
08. december 2004 - 17:26 #2
aniels21: Har du ikke tjekket edbpriser.dk?
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=10954

;D
Avatar billede nopsen Ekspert
08. december 2004 - 17:32 #3
der er godt nok et link til en enkelt derinde, men hvis du trykker på "vis" kan man se at de ikke har den på lager, jeg tvivler på at de kan skaffe den hjem.
Avatar billede winchester Nybegynder
08. december 2004 - 17:37 #4
20-22 dages levering. Det er jo et forsøg værd at ringe til dem.
Avatar billede aniels21 Nybegynder
08. december 2004 - 17:52 #5
win> jeg har ringet til dem, de siger at jeg skal prøve at bestille den, så vil de se om de kan skaffe den.

nopsen> jeg tør ikke købe en brugt, men det kan være at det ender med det.
Avatar billede winchester Nybegynder
08. december 2004 - 17:57 #6
Oki, prøv evt. at ringe til Datahuset I/S i Vejen. Det er lidt en skod-biks, så det skulle ikke undre mig at de kan skaffe sådan en cpu :).
Ved dog ikke helt om jeg må lægge deres telefonnr ud..?

De har ingen hjemmeside.
Ellers gå ind på www.krak.dk, søg efter firma:
Vejnavn: Korsgade
By: Vejen

Så kommer Datahuset I/S frem. Så har jeg vidst ikke sagt for meget..
Avatar billede nopsen Ekspert
18. december 2004 - 19:12 #7
lukketid?
Avatar billede aniels21 Nybegynder
19. december 2004 - 10:18 #8
no luck