Avatar billede baslen Nybegynder
07. december 2004 - 22:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP MINE KONTAKTER , KALENDER osv. er væk

jeg ville lave en bruger konto til kæresten på min pc i XP så lavede jeg også en til mig og lavede mit til administrator og hende bare normal, derefter forsvandt alt i outlook og ja alle programmer startede som om det var første gang, dette kan jeg overleve men har alt i outlook hvordan får jeg dem frem igen!
Avatar billede espersen Novice
07. december 2004 - 22:18 #1
søg på drevet ; husk at lade søgningen ske i skjulte og systemfiler

søg efter: .pst
Avatar billede vejmand Juniormester
07. december 2004 - 22:21 #2
Søg efter en .pst fil på din gamle bruger, kopier, og overskriv .pst-filen på din nye bruger.

Ta lige en backup af .pst filen på din nye bruger inden: c",)
Avatar billede vejmand Juniormester
07. december 2004 - 22:21 #3
Ups, glemte at opdatere....
Avatar billede vejmand Juniormester
07. december 2004 - 22:30 #4
Her burde .pst filerne ligge:

C:\Documents and Settings\Bruger\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\
Avatar billede baslen Nybegynder
07. december 2004 - 22:40 #5
problem er at jeg før bare brugte den der var havde ikke lavet nogen bruger så først nu er der bruger på? hvad så?
Avatar billede baslen Nybegynder
07. december 2004 - 22:43 #6
har ikke den string c:docuents osv??
Avatar billede vejmand Juniormester
07. december 2004 - 22:45 #7
Den er der et eller andet sted.
Som espersen siger: Gå i Start -> Søg -> og søg efter *.pst (husk skjulte og system)
Du kan så se hvor de ligger.
Dem der er under jeres nye bruger er nyoprettede, altså må der være en gammel et sted.
Avatar billede baslen Nybegynder
07. december 2004 - 22:54 #8
mange tak bukker og bøjer mig i støvet det var kanon det virker! TOTAL iorden med jeres fantastiske hjælp ***** herfra :O)
Avatar billede espersen Novice
07. december 2004 - 22:55 #9
;o)  smider et svar