Avatar billede kraller Nybegynder
06. december 2004 - 17:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billede til plakat

Jeg har et billede som jeg gerne vil have lavet til en plakat.

Jeg skal kun have 1 kopi og det skal være på sådan noget plakatpapir?

Hvor kan jeg få det?

//Kralle
Avatar billede streetboy Nybegynder
06. december 2004 - 17:46 #1
Hej

Du skal regne med det bliver dyrt, har du på negativ eller digital
http://www.vesterkopi.dk
Avatar billede htmlkongen Novice
06. december 2004 - 17:46 #2
Bruhn Grafisk kan gøre det :) www.bruhn.as :)
Avatar billede zenheart Nybegynder
06. december 2004 - 17:51 #3
Hej..
http://www.digiposter.de/  (tysk side) regn med 60kr. i fragt.
Jeg har selv benyttet denne side flere gange og de er virkelig flinke hvis der opstår problemer mv. og de har alle størrelse mv.
Desuden er priserne oplyst, hvilket ikke er tilfælde ved mange danske trykkerier...
Det er billigt, pålideligt og så laver de nogle flotte tryk..
Desuden kan du uploade billederne hjemmefra...
De bruger også RPG faver og ikke CMYK, hvilket går det nemmere for dig idet du ikke skal lave om på dine billeder i fx. photoshop.
Spøg hvis der ellers er noget..
Avatar billede kraller Nybegynder
08. december 2004 - 14:42 #4
helst noget i danmark til billige penge...

Zenheart hvad betyder de forskellige ting f.eks. din foto
Avatar billede streetboy Nybegynder
09. december 2004 - 15:08 #5
Hej Kraller

Både Bruhn.as..og Vesterkopi er i Danmark ;0)
http://www.vesterkopi.dk/sw1003.asp

men jeg ved ikke, hvad du kalder for billig