Avatar billede lajer Nybegynder
06. december 2004 - 13:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

replaceChild smider en exception

Hej E.

Jeg for følgende exception, når jeg forsøger at lave en replaceChild på en node i PHP.

Fatal error: Uncaught exception 'DOMException' with message 'Wrong Document Error' in /DATA/www/html/include/lifecycle.inc:61 Stack trace: #0 /DATA/www/html/customer_card_info.php(570): require() #1 {main} thrown in /DATA/www/html/include/lifecycle.inc on line 61

Jeg har rodet med det her i efterhånden nogle timer. I følge en note på php.net, så har de vendt argumenterne forkert i dokumentationen, men det hjælper intet.

Her er hvordan jeg bruger metoden:

$select->parentNode->replaceChild( $newComboBox, $select );

En get_parent_class på $newComboBox giver: DOMNode
Det samme gør en get_class på $select

Nogen der har oplevet noget ligende og har et fix?

På forhånd tak
Avatar billede lajer Nybegynder
06. december 2004 - 13:06 #1
<edit>Det samme gør en get_parent_class på $select</edit>

:)
Avatar billede ckrame Nybegynder
07. december 2004 - 16:06 #2
Kan du skrive lidt mere om hvordan du erklærer og asigner $select ?
Avatar billede lajer Nybegynder
23. december 2005 - 12:17 #3
Jeg fik den vist klaret - det er i hvert fald over 1 år siden jeg stillede spørgsmålet :-)