Avatar billede bivins Nybegynder
05. december 2004 - 18:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Forbindelse til xp

Jeg prøver lige igen da jeg har tid til at blive ved computeren denne aften, hvis der skulle være en der har lyst til at komme med en ide, inden jeg opgiver.
Sagen er præsenteret her: http://www.eksperten.dk/spm/567647
Avatar billede tjaz Nybegynder
05. december 2004 - 18:53 #1
Hvad så med at holde dig til et spm ?

C/P fra "Regler":

Det er ikke tilladt, at:

11. oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

Med dit må jeg sige at der kun er gået ca 2 ?
Avatar billede fizz Nybegynder
05. december 2004 - 18:55 #2
årh tjazz hold da op med at pive... hvis han ikke kan få svar til sit spg. til 60 point kan man da hæve præmien i håb om et hurtigere svar...
Avatar billede fizz Nybegynder
05. december 2004 - 18:57 #3
har du prøvet med et kryds-kabel imellem dem??? (RJ45)
Avatar billede bivins Nybegynder
05. december 2004 - 18:59 #4
Det var jeg ikke klar over. Jeg så i går at en der har haft et lignene problem fortsatte dagen efter med en henvisning til det første spøgsmål, det var derfra jeg fik ideen, men jeg undskylder brudet på reglerne, det var ikke meningen!
Avatar billede bivins Nybegynder
05. december 2004 - 19:02 #5
jeg bliver nødt at spørge, hvordan skulle det forbindes. Lige nu har hver maskine et kapel til switchen.
Avatar billede bivins Nybegynder
05. december 2004 - 19:39 #6
Jeg har nu prøvet uden om switchen med et kryds-kabel mellem dem, men det er stadig det samme, det virker den ene vej men fra 2K ti xp er der ikke adgang, selv om jeg kan se det delte drev, men ikke mapperne.
Avatar billede bivins Nybegynder
23. august 2010 - 18:46 #7
se resultatet fra forrige indlæg http://www.eksperten.dk/spm/567647