Avatar billede imbrdk Nybegynder
02. december 2004 - 11:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Brevskabeloner fra i win98/office97 fungerer ikke i winXP

Hej
Jeg har et problem med vores brevskabeloner. De skabeloner, der er oprettet i office97 kan ikke bruges på vores XP-maskiner.
Når man åbner et brev via skabelonen klumper teksten sammen i den ene side, formateringen er totalt forvrænget. Jeg har ikke mulighed for, at opdatere til servicepack2 pga. vores databasesystem. Jeg har prøvet alt, men intet har virket indtil nu. Jeg håber, der er en, der kan gennemskue problemet for jeg er løbet tør for ideer.

mvh
imbrdk
Avatar billede flintstone Novice
02. december 2004 - 16:03 #1
Hvilket program bruger du til at åbne skabelonerne med?
Avatar billede imbrdk Nybegynder
03. december 2004 - 09:54 #2
Vi bruger et Oracle-baseret system, der ellers har fungeret fint.

mvh
imbrdk
Avatar billede flintstone Novice
03. december 2004 - 10:58 #3
Du har en brevskabelon fra Office 97 (*.doc). Bruger du Word, i en nyere version, til at åbne skabelonerne med? Det var der jeg ville hen. Ellers er jeg ikke helt med m.h.t Oracle.
Avatar billede imbrdk Nybegynder
03. december 2004 - 11:12 #4
Jeg har installeret henholdsvis office2000 std/office2003, der er ikke problemer med office på win2000-klienterne, det er decideret et xp-problem og indtil videre har der ikke været nogen, der har kunne forklare, hvad der sker. Jeg kan dog oplyse, at det skulle handle om en ændring i xp, hvor der er muligt for xp at kommunikere med standard-printeren men et eller andet sted er det gået galt.
Avatar billede flintstone Novice
03. december 2004 - 11:24 #5
Okay, sådan et problem er jeg heller ikke stødt på, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig i det her tilfælde. Håber dog du får hjælp andetsteds fra i stedet for. Held og lykke c",)
Avatar billede imbrdk Nybegynder
03. december 2004 - 11:29 #6
Du skal i hvert fald ha' tak for indsatsen. Når/hvis jeg nogensinde får løst problemet gi'r jeg besked.
{:o)
Avatar billede flintstone Novice
03. december 2004 - 11:37 #7
Det var da så lidt. Ville da gerne kunne have gjort det bedre, men ser da frem til en evt. løsning.
Avatar billede haverslev Novice
03. december 2004 - 22:18 #8
Har/bruger I Net Framework på W2K maskinerne til Oracle?
Dette er ikke installeret på Win. XP, og skal hentes manuelt på win.update eller her, Husk at vælge Dansk eller Engelsk udgave:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=da
Avatar billede imbrdk Nybegynder
06. december 2004 - 12:10 #9
Det er et godt råd men vi kan ikke bruge Net Framework pga. vores produktionssytem.
Avatar billede haverslev Novice
18. august 2010 - 18:55 #10
Puha, det tog da kun 5½ år at finde ud af det :-)
Avatar billede imbrdk Nybegynder
18. august 2010 - 19:45 #11
Og det krævede et helt nyt produktionssystem før det hjalp.
Tak Haverslev, for det lune svar :o)