Avatar billede karleister Nybegynder
02. december 2004 - 10:26 Der er 9 kommentarer

Hvorfor er i nogle kællinger!

Ja det kan være at den er malplaceret!

Den var skrevet under opgaver - design.....så hvad fok der er gået galt forstår jeg ikke.

Jeg hjælper pt. en anden på dette site, som er for et telefirma...osv. tons eks.

Og så smide sådan nogle fladpandede kommentarer, Hvis i lige læner jer tilbage og trækker vejret, og så bruger det psygopater ikke har!

Så ville i sikkert kunne sætte jer i mit sted, forfan der er vel andet en harme små mennesker her eller????,
Avatar billede karleister Nybegynder
02. december 2004 - 10:27 #1
det drejer sig om den udskældte LOGO KONKURRENCE!!!!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
02. december 2004 - 10:33 #2
Prøv lige selv at læne dig tilbage og læs hvad du lige har skrevet, det er for en førstegangs læser næsten uforståeligt, jeg genere ikke din stavemåde, men du mangler da en masse ord før det giver den rigtige mening
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2004 - 10:45 #3
Jeg forstår intet af dette indlæg.
karleister >> Hvad er det du piver over ? Kan du ikke forklare lidt bedre ?
Avatar billede norbert Nybegynder
02. december 2004 - 10:48 #4
Jeg tror det drejer sig om denne, men er ikke sikker:
http://www.eksperten.dk/artikler/533?Esession=8aa3020f3a64f77499701fe14f1651ea
Fejlen er, at du har sat den under artikler, der har den intet at gøre - hvis det altså er den, du taler om.
Norbert :-)
Avatar billede overchord Nybegynder
02. december 2004 - 10:54 #5
ROFTL - og denne gang paa dansk?
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2004 - 11:15 #6
he he.....
<klip>
Jeg vil da dele en for fed konkurrence, med kollegaerne på eksperten.dk
</klip>
-og så tillader du dig samtidig at ta' 5 point for den :-)

Og ja, sådanne ting hører ikke hjemme under artikler
Avatar billede summer Mester
02. december 2004 - 11:32 #7
karleister -> Klap lige hesten en gang. Du har været bruger af Eksperten i 2 dage! Så hvad med lige at sætte dig ind i reglerne og opførsel generelt. Det KUNNE måske være dig selv der er årsagen til dine "ubehagelige" oplevelser. Som det så sigende står i Bibelen: "Tag bjælken ud af dit eget øje, før du roder efter splinten i din næstes øje"
Avatar billede exp Juniormester
02. december 2004 - 11:42 #8
"artiklen" vil blive fjernet, så snart der bliver mulighed for dette.

Mvh
exp/coadmin
Avatar billede summer Mester
28. marts 2008 - 09:15 #9
Lukketid??