Avatar billede grobyn Nybegynder
01. december 2004 - 21:15 Der er 5 kommentarer

Pinnacle studio ver.9 - manglende serialnr.

Har netop købt en Plextor 712SA DVD-brænder, hvor der medfølger en række gratis softvare, her iblandt Pinnacle Studio DV 9.0.
Problemet er, at når jeg vil installere softvaren, spørger den efter serialnr. og det kan jeg ikke se står nogen steder. Er der nogen der kan give en forklaring på, hvordan jeg løse gåden?
Avatar billede bleze Nybegynder
01. december 2004 - 23:16 #1
tvivler på at det er en fuld version. jeg har givet 800 kr for min uden brænder ;)

http://www.pinnaclesys.com/docloader_n.asp?templ=10&doclink=/WebVideo/studioskuunknown/English(UK)/doc/Download_Studio_UK.htm&Product_ID=1501&Langue_ID=2&loc=doc173&division_id=
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. december 2004 - 00:00 #2
På min Pinnacle Studio 8 SE, står Serialnummert på CD'en
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. december 2004 - 00:05 #3
bleze => Pinnacle studio 9 følger med brænderen, men om det er en fuld version eller ej, tja ;o)

http://www.plextor.be/products/dvd_recorders/px-712sa.asp?choice=PX-712SA
"The Retail package includes: PX-712SA (DVD Recorder), Serial ATA cable, power cable, Plextor CD/DVD Utility Software (PlexTools Professional), Nero 6 and InCD recording software, Pinnacle Studio 9 software, Nero BackItUp, PowerDVD software, 16-language manual."
Avatar billede 6-pack Nybegynder
02. januar 2005 - 14:18 #4
Nummeret står med små bogstaver på cdén under der hvor der står serial nummer
(jeg havde selv samme problem da jeg har samme brænder og software som dig )
Avatar billede grobyn Nybegynder
02. januar 2005 - 19:31 #5
Hej igen
Der stod ikke noget på min CD. Ringede til Plextor Danmark, og fik derigennem kontakt til Pinnacle, som derdfter snedte mig nummeret. Tak for venlig deltagelse fra jer alle