Avatar billede on Nybegynder
01. december 2004 - 13:48 Der er 8 kommentarer

Indspille musik?

Hej allesammen!

Jeg sidder her ved en computer med windows 98 og skal til at indspille noget musik. Vi havde forestillet os vi skulle bruge Adobe Audition til selve indspilningen men problemet ligger i at det ikke virker til windows 98.

Hvilke andre programmer med lign. funktioner eksistere der på markedet pt. som vi kan bruge?

Det er rimelig vigtigt at vi får svar så hurtigt som muligt da tiden er et problem lige lige nu.

mvh. on!
Avatar billede norbert Nybegynder
01. december 2004 - 13:51 #1
Jeg har da et forslag, som minder meget om adobe audition. Et gammelt program der hedder cool edit96.
http://www.threechords.com/hammerhead/cool_edit_96.shtml
Og det er så gammelt at det er gratis :-) Fordelen er, at hvis I kender Audition, er det her lige til at gå til.
Norbert :-)
Avatar billede falster Ekspert
01. december 2004 - 13:52 #2
Avatar billede on Nybegynder
08. december 2004 - 00:39 #3
Okay tak lav svar :)
Avatar billede norbert Nybegynder
08. december 2004 - 00:49 #4
Jada - hvis du altså kan bruge noget af det :-)
Held og lykke
Norbert :-)
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
29. december 2004 - 01:36 #5
he he CoolEdit og Audition er det samme.... Audiotion er bare den nyeste version
Avatar billede norbert Nybegynder
29. december 2004 - 01:38 #6
Nemlig :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
29. december 2004 - 01:40 #7
Men cool edit, som jeg henviser til, er temmelig gammelt, så den kan garanteret køre på win 98, men har naturligvis ikke de samme nye funktioner som Audition :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
12. marts 2005 - 11:28 #8
Skal vi få lukket her?