Avatar billede tr0elz Nybegynder
29. november 2004 - 16:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Går ud af netværksspil

Hej,
jeg og nogle venner har fået anskaffet os Football Manager 2005.
Vi sidder så og spiller over nettet, men når der gået cirka 30 min, så går du ud af spillet.

Vores computere burde ikke være et problem, da de er gnske udemærket og sagens kan køre spillet normalt.

Sidste gang slukkede min computer helt.

Jeg er server, men den går også nogle gange ud hos nogle af de andre der spiller i mit spil.

Håber I har et svar på vores problem.

Mvh

Troels Thers & Co
Avatar billede arnums Nybegynder
29. november 2004 - 16:21 #1
evt. en trial/demo version, der lukker efter 30 min.?
Avatar billede tr0elz Nybegynder
29. november 2004 - 16:25 #2
Nej, det er skam den fulde version.