Avatar billede mrcorex Nybegynder
14. marts 2001 - 10:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Den anden side!

Endnu en god idé.

Eksperten.dk er bare SÅ go\'. Det er bare synd at den ikke bliver brugt mere og mere af \"dem på den anden side\". Her mener jeg dem som er ude efter en ny medarbejder. Nogle gange er man bare nødt til at håndplukke folk. :) Jeg er selv blevet det og har nydt godt af det.

Hvad med at lave en form for statistik/oversigt over en brugers gang på eksperten.

Det skal være muligt at hente følgende:
1.  Hvor lang tid brugeren har eksisteret.
2.  Hvor tit han har været online.
3.  Hvor mange spørgsmål brugeren har besvaret.
4.  I hvilken kategori brugeren har besvaret spørgsmål.
5.  Top ti totalt.
6.  Top ti i den enkelte kategori.
7.  Liste over brugerens spørgsmål.

Og der kan sikkert findes flere ting som kan vises på denne side. Kom med dem!

Hvis man lavede én statistik-side beregnet netop for \"den anden side\" ville det måske hjælpe \"den anden side\" i at finde nøgle-medarbejderen.

Det burde med forholdsvis få resourcer være muligt at bygge denne side.

Any comments?

/CoRex

Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. marts 2001 - 10:17 #1
Hmm.. formålet med Eksperten er vel ikke at lave en jobdatabase for headhuntere.. det er vel bare en ekstra gode.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
14. marts 2001 - 10:21 #2
nil.dk>Vil du ikke gerne opdages og eventuelt få et ønskejob + mere i løn. Og hvis allerede at point næsten er gangbar valuta her på E, så......

/CoRex
Avatar billede berg Nybegynder
14. marts 2001 - 10:22 #3
jeg synes det er nogle go\'e forslag, men nil.dk har ret...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. marts 2001 - 10:25 #4
corex >> Jeg er nu meget godt tilfreds, men selvfølgelig ville man da det.. min pointe er at det ikke er FORMÅLET og derfor ville al den ekstra kodning være at skyde forbi målet... just my two cents...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. marts 2001 - 11:47 #5
corex>> En del af disse ting kan du finde ved at trykke på brugernavnet. Herudover synes jeg virksomhederne skal bruge \"Job\" på Eksperten. Vi har efter at der ikke rigtig er sket så meget, besluttet at lade dem som henvender sig komme på U/B. Så kan virksomhederne se at vi er dygtige.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
19. marts 2001 - 11:50 #6
hvad er U/B?