Avatar billede on Nybegynder
26. november 2004 - 17:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fra Hjemmeside til Billede?

Hej Eksperter

Så stødte jeg lige forbi alexa.com der automatisk opretter billeder ved nærmest at tage et screenshot med denne adresse:
http://thumbnails.alexa.com/image_server.cgi?size=small&url=http://www.eksperten.dk
(Prøv evt. at skrive andet end eksperten.dk)

Er det noget jeg kan få selv? For tvivler på at jeg må udnytte deres traffik på at oprette billeder som bliver vidst på min hjemmeside.

mvh. On!
Avatar billede j0e Nybegynder
26. november 2004 - 18:10 #1
de giver næsten intet trafik. Efter et stykke tid vil de helt automatisk tilføje et screenshot af din side.

Mit spørgsmål:

Hvordan fanden opretter jeg mit eget spørgsmål. Kald mig dum har ikke brug E i lang tid men når jeg finder en kategori der passer kan jeg ikke finde nogen opret spørgsmål... help :(
Avatar billede baitianlong Nybegynder
26. november 2004 - 18:13 #2
Du ved godt at du kan tage et screenshot af det aktive vindue med alt+printscreen og derefter trykke CTRL+V (paste) i et billedebehandlingsprogram som photoshop/paint, ikke ? Men det er måske ikke det du vil...
Avatar billede on Nybegynder
26. november 2004 - 18:20 #3
j0e
hva snakker du om? Et screenshot af min side? du forstår ikke spørgsmålet.
Du opretter et spørgsmål ved at trykke optret-spørgsmål, vælge en kategori, skriv titel, skriv spørgsmål og vælg antal point.

legende.dk
okay jeg er ikke helt idiot :) Ved godt hvordan man tager et screenshot men skal have en link hjemmeside hvor når jeg opretter siden og skriver url'en så skal den vise et billede af siden. Derfor jeg vil have et system til det.
Avatar billede norbert Nybegynder
26. november 2004 - 18:24 #4
Avatar billede thefff Nybegynder
26. november 2004 - 18:49 #5
On! det kan man godt men du må selv lave det

/FFF som ved det er rimelig meget programering
Avatar billede j0e Nybegynder
26. november 2004 - 19:21 #6
nogen der kan hjælpe med hvordan jeg opretter spørgsmål?
Avatar billede thefff Nybegynder
26. november 2004 - 19:33 #7
bundi
Avatar billede on Nybegynder
26. november 2004 - 20:13 #8
Tak norbert det var dit svar jeg skulle bruge, lav svar.
Avatar billede j0e Nybegynder
26. november 2004 - 20:32 #9
der er ingen oprt spørgsmål....!
Avatar billede norbert Nybegynder
26. november 2004 - 20:40 #10
Så lægger jeg et svar :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
26. november 2004 - 20:41 #11