Avatar billede jessbonde Nybegynder
24. november 2004 - 23:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

animation, runde hjørner mm.

For 1½ år siden lavede jeg en 3d animation i en ældre version af 3D studio max til min hjemmeside (www.rubiks.dk)
Nu har jeg downloadet en trial af 3DS max 7 og vil gerne lave en ny.
Jeg har fået lavet alle kasserne og fået lagt et tåleligt material på. I den ældre version var det ingen sag at afrunde hjørnerne på kasserne men det har jeg ikke haft held med.
De er helt skarpe og grimme.
Jeg skal også have sat en animation i gang.
Det er ikke det helt store, siderne skal jo bare dreje om sin egen akse.
Jeg giver 200 p til dem der kan guide mig igennem.
Avatar billede jessbonde Nybegynder
25. november 2004 - 00:51 #1
Lukker lige sp indtil videre, har fået åbnet user reference
Avatar billede i11uzion Nybegynder
25. november 2004 - 10:15 #2
Mht. til lækker afrunding af kanter, kan du bare bruge en "chamfer box" i stedet for en "box"... Mmmm giver daaarjlige kanter =)
Avatar billede jessbonde Nybegynder
25. november 2004 - 16:06 #3
Ja, den fandt jeg også ;o)