Avatar billede thomzen Nybegynder
23. november 2004 - 20:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Muligt at synkronisere flere Computere/outlook?

Er det muligt at man på en nem måde kan synkronisere flere Outlooks om samme email adresse?

-jeg har en stationær, og en bærbar som jeg bruger alle weekends. Og så ville det være lækkert, hvis jeg kunne synkronisere så jeg havde alle mails på begge computere, fremfor de lå på to forskellige...
23. november 2004 - 20:27 #1
Synkronisering i Outlook forudsætter at du er koblet op mod en Exchange-server.

2 enkeltstående pc'er kan ikke synkronisere.
Avatar billede thomzen Nybegynder
23. november 2004 - 20:54 #2
Det suger da en halv pelikan! :(

-kan man installere exchange server på den ene computer? eller skal alle mails så gå igennem den, før det virker?
Avatar billede thomzen Nybegynder
23. november 2004 - 20:59 #3
Du har jo egentlig svaret på spørgsmålet...

takker..
Avatar billede oniel Nybegynder
24. november 2004 - 16:01 #4
Tja - man kunne jo bare kopiere pst-filen fra den stationære over på den bærbare inden weekenden og så kopiere tilbage igen (overskrive den der ligger på den stationære) når weekenden er ovre.
Så har man alle mails og kontaktpersoner med sig.