Avatar billede brandy Nybegynder
13. marts 2001 - 14:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Emails >< SMS besked fra eksperten.dk

Aloha! Jeg er nok ikke den eneste, som modtager en SMS-besked hver gang jeg får en mail. Det er smart...men når jeg fåe en mail fra Eksperten, så står der i SMS\'en:

EMAIL:Info fra Eksperten.dk
----------------------| Annonce |----------------------
Var der en rar person der hjalp dig ?
Husk at gøre gengæld !

Okay! jeg ved godt at eksperten.dk lever på baggrund af reklamer, men reklamen står altså også i mailen!

Mit forslag går ud på, at emnet på den mail man modtager hver gang der er nyt i et spærgsmål, skal være navnet på spørgsmålet, mailen refererer til!!

På den måde vil en SMS se nogenlunde sådan ud:

EMAIL:Info fra eksperten.dk
[ Design af blablabing ]
----reklame-----

Så ved man hvilket spørgsmål mailen relaterer til FØR man skal ind og tjekke mailen(!)

Laaaang smøre - men jeg synes det er et godt forslag, hvad synes i???

[Brandy]
www.fotx.net/brandy

Avatar billede krusell Nybegynder
13. marts 2001 - 14:42 #1
Mener det har været oppe før, men ideen er stadig god...
Avatar billede netsrac Praktikant
13. marts 2001 - 14:44 #2
Du kan rette det under dine indstillinger.
Avatar billede brandy Nybegynder
13. marts 2001 - 14:44 #3
Ja, ups! Men, ja det vil give hurtigere svar==bedre eksperter! ;-)

http://www.eksperten.dk/spm/21454

[Brandy]
Avatar billede canedo Nybegynder
13. marts 2001 - 14:45 #4
Du kan f.eks skrive din email som xxxxxxxx@sms.tdm.dk
Avatar billede canedo Nybegynder
13. marts 2001 - 14:46 #5
Men jeg synes faktisk også det er en rigtig god idé!!!
Avatar billede brandy Nybegynder
13. marts 2001 - 14:46 #6
Netsrac--> -tak for det!!! af en eller anden mærkelig årsg, så stod mine indstillinger til at skrive Info fra eksperten...

ThanX !!!

[Brandy]
Avatar billede netsrac Praktikant
13. marts 2001 - 14:48 #7
Så lidt :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. marts 2001 - 14:55 #8
Damn jeg ville slet ikke turde tilmelde min fon til eksperten.

Jeg får vel omkring 100 mails om dagen - Det ville være en ren bib bib katastrofe.
Avatar billede brandy Nybegynder
13. marts 2001 - 15:17 #9
He he ja! Kender det godt! Igår fik jeg 73 mails fra eksperten - så måske man skulle fjerne sin \"videresendelse af mail\" - Min mobi\' var lige ved at stå af. ;-)

[Brandy]
Avatar billede parazite Nybegynder
13. marts 2001 - 16:20 #10
Har engang modtaget 130 SMS-beskeder på 20 minutter. Deltog i et lettere sygt spm., der til sidst endte med at blive slettet. Vi smed ca. 150 kommentarer på 1½ time. Problemet lå i min lidt slidte telefon, der hentede beskeder ca. hver time. Vupti, 130 på en gang! :o(