Avatar billede strahd Nybegynder
22. november 2004 - 12:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Popup boks.

Jeg er lidt blank for ideer da jeg ikke er så sej til java men jeg står og skal bruge en popup boks som dukker op når jeg trykker på en submit knap.
Boksen er en bekræftigelse, hvis man vælger ja udføres det som submit knappen normalt ville have gjort, vælges nej skal man blot ryge tilbage til siden.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
22. november 2004 - 12:25 #1
<form onSubmit="return confirm('bla bla');">
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
22. november 2004 - 12:25 #2
- i sin mest enkle form, men spørg endelig videre ...
Avatar billede strahd Nybegynder
22. november 2004 - 12:33 #3
<form name="form1" method="post" action="">
<br>
<input name="submit" type="button" value="Registrer">
</form>

Hvor præcis ville du sætte det ind?
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
22. november 2004 - 12:57 #4
<form name="form1" method="post" action="" onSubmit="return confirm('bla bla');">
<br>
<input type="submit" value="Registrer">
</form>

Sådan. Jeg lavede også lige din button om til en submit, men det har i princippet ikke noget med sagen at gøre