Avatar billede pmprod Nybegynder
22. november 2004 - 10:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Logo design købes!!

Vil gerne ofre lidt penge på et rigtig fedt logo.

Kravet til logo:
- At jeg kan li det :)
- At der er noget street over det (hiphop)
- At jeg får det i flere størrelser (bla. 200x200)
- At jeg får et hvor der står: PM og et hvor der står: PM Production

Hvis du kan og vil kan du kontakte mig på msn/mail: Peter_michael_28@hotmail.com
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
22. november 2004 - 16:44 #1
nu du siger hip hop agtig, plus at du vil ofre penge på det, så skal du da også lige komme med flere specifikationer, såsom farve og en beskrivelse eller sammenligning med andre ting du har set som du ønkser noget i stil med
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
23. november 2004 - 20:08 #2
http://www.frip.dk/chokobear/

her er et par forsøg fra mig