Avatar billede monacor Praktikant
20. november 2004 - 18:07 Der er 6 kommentarer

Hvordan får jeg lyd på MSN - video er ok

Det er lykkedes en enkelt gang at få knasende lyd på MSN - de fleste gange får jeg ikke gang i mikrofonfunktionen.
Jeg har prøvet Messenger og et lydprogram, der hedder Paltalk.com. Lyden er ok - men den er ikke full duplex, dvs. vi kan kune tale en af gange. Er der nogen, der kan hjælpe. Gerne et program, der kan overføre både video og lyd. Lyden i full duplex.
Avatar billede kalp Novice
20. november 2004 - 18:55 #1
har du prøvet ICQ ?
Avatar billede monacor Praktikant
20. november 2004 - 23:13 #2
Har du forslag til andre programmer, der kan køre video og lyd sammen, der virker?
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 23:03 #4
I msn: Tools > Audio/Video Tuning Wizard, og så vælg cam'et fra rullemenuen der kommer, når du trykker næste :)

Husk at lukke spørgsmålet
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 17:23 #5
monacor>> husk at afslutte spørgsmålet
Avatar billede monacor Praktikant
05. februar 2005 - 18:06 #6
Hej Kalp - kan du angive lidt mere præcist - jeg har prøvet alle funktioner i msn og har ikke fundet audio/video tuning Wizard. Gider du prøve igen?